Antena Căutare

Cinci lucruri pe care angajatorii ar trebui să le facă pentru a ușura munca salariaților

O analiză a Eurostat a scos la iveală faptul că românii muncesc de șase ori mai mult decât germanii, însă au o productivitate mult mai scăzută.

O analiză a Eurostat a scos la iveală faptul că românii muncesc de șase ori mai mult decât germanii, însă au o productivitate mult mai scăzută.

Cifrele arată că, deși lucrează mult mai multe ore decât alți europeni, românii au rezultate mai puțin satisfăcătoare, iar eficiența lor depinde de mai mulți factori, pe care angajatorii ar trebui să‐i îmbunătățească.

Iată cum pot angajatorii să le facă munca mai ușoară salariaților lor fără cheltuieli foarte mari:

1. Folosirea de echipamente wireless

Articolul continuă după reclamă

Este extrem de important pentru eficiența unui angajat ca el să aibă la dispoziție echipamente moderne, care să facă munca mai ușoară și mai rapidă. În orice domeniu au apărut dispozitive menite să scurteze timpul de execuție. Persoanele care lucrează în depozite sau în magazine, la casele de marcat, unde e nevoie să facă un inventar periodic vor lucra mult mai eficient dacă folosesc aceste dispozitive. Sunt ușor de folosit și nu implică o cheltuială mare, mai ales dacă este pusă în balanță economia de timp și de resurse pe care ele o facilitează.

Și atunci când este vorba despre îndatoririle de la birou tehnologia este importantă și le ușurează angajaților munca enorm, așa încât angajatorii ar trebui să aibă în vedere înlocuirea permanentă a echipamentelor depășite.

2. Stabilirea unor îndatoriri clare pentru fiecare dintre angajați

Dacă angajații nu își știu exact fișa postului, apar o mulțime de sincope în procese, iar unele lucruri rămân chiar nefăcute din cauză că nu există un responsabil clar pentru ele. Mai mult decât atât, atunci când fiecare angajat știe exact ce are de făcut își dezvoltă propriile mecanisme de a aborda activitățile cât mai eficient și devine tot mai bun. Este, deci, foarte important ca angajații să‐și cunoască exact îndatoririle și responsabilitățile.

3. Automatizarea proceselor acolo unde e posibil

Trăim în era în care programatorii pot automatiza și eficientiza o mulțime de procese. În plus, trăim și înțara cu programatori performanți care pot face adevărate minuni când vine vorba despre softuri. O discuție cu un programatori legată de automatizarea unor procese este mai mult decât utilă pentru o companie, indiferent de domeniul în care activează și se poate traduce prin o mulțime de timp economisit.

4. Externalizarea unor departamente

Un număr mare de angajați nu înseamnă mereu și eficiență crescută. Unele departamente pot fi cu ușurință externalizate către firme specializate, iar acest lucru poate ajunge să coste mult mai puțin decât angajarea unui alt om. Externalizarea este în prezent un adevărat trend în companiile din străinătate care au concluzionat că o firmă specializată le poate aduce servicii de mai bună calitate și poate fi mult mai ieftină decât un departament intern.

5. Organizarea eficientă

Organizarea este un aspect esențial când vine vorba despre eficiență, iar ea începe de la spațiul de lucru și ajunge până la împărțirea activităților. Productivitatea agajaților are foarte mult de suferit când lucrează într‐un loc supraaglomerat sau într‐un mediu în care domnește haosul, iar angajatorii trebuie să facă tot posibilul se evite o atmosferă de acest fel în companie. Tot de organizare ține și timpul alocat fiecărui proiect și o evaluare cât mai corectă a timpului necesar pentru fiecare activitate. De multe ori angajatorii calculează greșit timpul de execuție pentru unele proiecte, fapt ce duce la întârzieri și la o presiune care distruge eficiența angajaților. Tu cum crezi că ar putea angajatorii să‐ți ușureze munca la serviciu?

Sursa foto: Shutterstock

Trebuie să le ştii şi tu! Ce schimbări aduce luna iulie pentru români... Aici am vrea să lucrăm cu toții. Iată cum arată biroul perfect în viziunea angajaților...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego Sambata, 21.12.2024, 14:53
NBA Christmas Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x