- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
In primul semestru din 2012, consumul casnic de bunuri de larg consum a crescut cu 2%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, confrom unei cercetari de piata GfK Romania, citate de Antena 3. Romanii au cheltuit mai putin pentru produsele alimentare cu aproximativ 2%. S-au cumparat mai putine alimente, dar mai multe bauturi non-alcoolice si bere. Cheltuielile pentru astfel de produse au crescut cu 5% in primele sase luni ale anului.
Romanii au alocat mai putini bani si pentru uleiul de gatit. In 2011, gospodariile au cheltuit pentru aceasta categorie cu pana la 4% mai mult comparativ cu 2010, in timp ce in primele sase luni se inregistreaza o scadere valorica de pana la 9% si un volum in regres cu 6%.
Tabletele de ciocolata si iaurtul cu fructe s-au aflat si ele pe lista reducerilor de cheltuieli, iar cafeaua macinata si prajita s-a cumparat in cantitati mai mici.
S-au inregistrat si cresteri ale sumelor cheltuite in cazul samponului de par, al sapunului de toaleta si al deodorantelor.
Foto: Intact Images
Ce pune si ce impune Gazprom in Romania... Germania salveaza zona euro - Unda verde pentru participarea la Mecanismul European de Stabilitate...