După o așteptare de 10 ore, pasagerii companiei aeriane poloneze LOT, care călătoreau din China către Polonia au fost nevoiți să plătească reparațiile avionului Boeing 787 Dreamliner în care se aflau. Din cauza unei defecțiuni tehnice, a fost nevoie de o pompă hidraulică nouă pentru care personalul avionului nu a avut un buget alocat.
Printr-un anunţ făcut de la microfonul cabinei, un reprezentant al companiei le-a cerut pasagerilor, dacă se poate, să strângă bani pentru a achiziţiona piesa defectă.
Patru pasageri au acceptat să pună mână de la mână pentru a putea decola în siguranță, strângând suma de 2.500 de yuani, aproximativ 360 de dolari.
„Într-un final, suma necesară a fost colectată, dar banii au fost returnaţi celor patru pasageri la sosirea avionului la Varşovia”, a declarat unul dintre călătorii intervievaţi de postul de televiziune polonez TVN24.
Când au ajuns la destinație, compania aeriană LOT a returnat banii clienților și le-a oferit bilete gratuite ca despăgubire.
Aceștia le-au cerut scuze pasagerilor și i-a asigurat că decizia ,,greșită” de a le cere bani pasagerilor a fost luată de către o singură persoană fără a le cere aprobarea și superiorilor săi. În cele din urmă angajatul va plăti pentru greșeala sa, el recurgând la această soluție din dorința de a nu amâna și mai mult mai mult decolarea navei.