Laurent Simons, un elev în vârstă de opt ani de zile, a uimit o lume întreagă, după ce a fost admis la facultate. Da, ați citit bine. În timp ce alți copii de opt ani se joacă pe gadgeturi ori aleargă în parc, Laurent, un puști belgian, va merge la facultate.
Laurent Simons are un coeficient de inteligență de 145, cunoaște două limbi străine, iar matematica nu mai are nicio necunoscută pentru el. S-a înscris la liceu pe când avea doar șase ani, iar apoi, într-un an și jumătate, l-a absolvit. Acum, însă, după o vacanță de două luni, se pregătește de facultate, întrucât își dorește să devină inginer. Astfel, el se va specializa în informatică, în ciuda faptului că la un moment dat s-a visat medic ori chiar astronaut.
„Sunt foarte mândru că am terminat liceul. Nu ştiu ce voi face mai departe. Am timp două luni să mă gândesc”, a mărturisit Laurent în urmă cu câteva luni, când a absolvit liceul cu zece ani înainte față de oamenii obișnuiți.
Laurent Simons, al cărui tată este belgian, iar mama olandeză, are un coeficient de inteligență de 145, aproape de cel al lui Albert Einstein sau Stephen Hawking și a reușit să termine șase ani de studiu în doar un an și jumătate. Acum, însă, el a fost admins la facultate și se pregătește să devină inginer.
Reversul medaliei este, conform mărturisirilor făcute de părinți, că puștiul de opt ani de zile nu a fost interesat să se joace și nici nu a reușit să-și facă prieteni.
În ciuda faptului că oameni din toate colțurile lumii au fost impresionate de performanțele copilului, psihologii atrag atenția că saltul drastic făcut de puști i-ar putea aduce probleme emoționale ori de socializare. Ba mai mult, printre riscurile la care este expus acest copil este faptul că există puține șanse ca el să interacționeze cu puști de vârsta lui, fără a se simți exclus. În plus, este foarte posibil ca el să piardă multe experiențe din copilărie.
”Își va pierde antrenamentul de zi cu zi. Spre exemplu, să știe cum să se comporte la grădiniță, să se bucure de glumele făcute cu colegii din școala primară și să socializeze sunt elemente benefice în construcția identității sale.”, explică Tarraga.
De asemenea, aceasta este de părere că saltul făcut de elev poate fi o ”barbaritate” pentru el, mai ales că perioada de adolescență și de preadolescență sunt extrem de fragile, motiv pentru care echilibrul și stabilitatea lui, ca individ, i-ar putea fi afectate.
De cealaltă parte, conform ABC.es, o altă profesoară este de părere că ”așa cum este necesar să bei, să mănânci ori să dormi la fel este și să te joci ori să ieși cu copii de vârsta ta. Tocmai de aceea, saltul școlar ar putea să-i afecteze dezvoltarea afectivă și sexuală, precum și capacitatea de a rezolva conflictele.”
Credit foto: welt.de
O femeie a pus bicarbonat de sodiu în scrumieră și a așteptat! Ce s-a întâmplat imediat... Caz șocant! A rămas fără o parte din craniu, după ce a acuzat dureri de cap CRUNTE - FOTO...