Transportul subteran bucurestean se intinde pe aproape 70 de kilometri si se desfasoara pe o retea de patru magistrale (M1, M2, M3, M4). Primul tronson al Magistralei 1 a fost inaugurat in 1979, avand sase statii si o lungime de 8,1 kilometri. Metroul pleca de la Semanatoarea si ajungea până la Timpuri Noi, dupa cum scrie adevarul.ro. In timp, Semanatoarea a devenit Petrache Poenaru, I.M.G.B. a primit numele de Dimitrie Leonida, iar Linia de Centura s-a transformat in Anghel Saligny.
Numele statiilor a fost dat fie dupa fabricile din zona, cum ar fi Semanatoarea si Timpuri Noi, fie dupa numele pietelor si cartierelor din apropiere: Eroilor, Grozavesti, Izvor si Piata Unirii sau, cel mai adesea, dupa zonele si bulevardele in apropierea carora se aflau: Tineretului, Constantin Brancoveanu, Piata Sudului, Aparatorii Patriei, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, Aviatorilor, Aurel Vlaicu si Pipera.
In plus, denumirea a doua statii au fost schimbate dupa Revolutie, adica Leontin Salajan care s-a transformat in Nicolae Grigorescu, iar Peptanari a devenit Eroii Revolutiei.
Mai mult, depoul I.M.G.B. s-a schimbat in Berceni si este singura statie de metrou supraterana din Capitala, fiind situata in extremitatea sudica a orasului.