Povestea din spatele unei afaceri de succes din România. O problemă mondială a fost transformată într-o afacere care rivalizează cu giganții internetului. „Mă gândeam că aș face ceva amuzant, dar nu știam cu cine”

Singurătatea l-a făcut să dezvoltate o aplicație care îi ajută pe utilizatori să găsească în orașul în care locuiesc persoane cu pasiuni comune, alături de care să petreacă timp împreună, la film, în parc sau la o cină romantică.

Singurătatea l-a făcut să dezvoltate o aplicație care îi ajută pe utilizatori să găsească în orașul în care locuiesc persoane cu pasiuni comune, alături de care să petreacă timp împreună, la film, în parc sau la o cină romantică.

„Cumva este amuzant că apelăm tot la tehnologie şi tot la o aplicaţie pentru a-i scoate din casă. Asta e unealta, e un cal troian. Acum câţiva ani eram în casă, era vară, era frumos şi mă gândeam că aş face ceva amuzant dar nu ştiam exact ce şi nici cu cine.”, povestește fondatorul businessului.

În acel moment lucra într-o multinațională și a fost nevoit să își dea demisia pentru a-și rezerva tot timpul aplicației, însă când a realizat că nu o poate termina atât de repede cu își dorește, Andrei Stoiculescu s-a întors la job.

Povestea din spatele unei afaceri de succes din România. O problemă mondială a fost transformată într-o afacere care rivalizează cu giganții internetului.   „Mă gândeam că aș face ceva amuzant, dar nu știam cu cine”

„Tocmai apăruse în România Tinder. Eu sunt programator şi am fost şocat de ideea că există o aplicaţie care arată atât de simplu. Deci, coroborat cu ideea mea, am spus că aş putea să fac şi eu asta. Şi la puţin timp m-am apucat de aplicaţie”, povesteşte Andrei Stoiculescu.

Investiția pentru crearea și lansarea platformei s-a ridica la 15.000 de euro din fonduri proprii. La început a lucrat singur, dar pe parcurs a căutat parteneri.

„Uşor, uşor am început să găsesc oameni şi aşa am strâns echipa actuală de şase persoane – patru programatori, un designer şi un şef al departamentului de marketing şi comunicare”, adaugă el.

Toți membrii lucrează în timpul liber sau în weekenduri deoarece sunt angajați full-time în cadrul altor companii.

„Eu am vorbit personal cu mai mulţi studenţi şi cu asociaţii de studenţi de la care am aflat că, într-adevăr, există problema asta: la început studenţii au foarte multe lucruri noi de care se lovesc şi faptul că foarte mulţi pleacă de acasă şi se mută într-un oraş nou e un factor în plus de greutate. Am intrat pe forumuri şi am văzut că oamenii chiar caută pe internet «Cum îţi faci prieteni la facultate, ce trebuie să faci» şi îşi dădeau sfaturi unii altora”, spune Irina Leca, membru al echipei.

Aplicaţia nu se adresează doar studenţilor, ci şi tinerilor angajaţi sau turiştilor veniţi în Capitală, ţinta principală fiind persoanele de 18-35 de ani, dar nu există limită superioară de vârstă în ceea ce priveşte folosirea aplicaţiei, singura condiţie fiind să fii major.

Parteneri
Ashley Graham a dansat în lenjerie intimă. Ce mesaj a vrut să transmită modelul plus-size
Modelul plus-size nu se sfiește să-și arate burtica de gravida. Ashley Graham a postat recent un videoclip în care a dansat în lenjerie intimă pentru a promova ideea acceptării de sine. De când a anunțat că este însărcinată cu al doilea copil, Ashley a părut mai fericită ca niciodată.
Catine.ro
Ultimele știri