Un studiu recent arata ca, in ciuda faptului ca aproximativ 54 la suta dintre persoanele cu varsta peste 50 de ani afirma ca folosesc telefonul zilnic, o majoritate covarsitoare prefera sa duca masina la service, sa negocieze o asigurare sau sa mearga la medic decat sa se confrunte cu decizia alegerii unui nou mobil.Mai mult, doua treimi dintre cei chestionati marturisesc ca se simt tratati cu condescendenta, inconforabil si sunt foarte emotionati atunci cand incearca sa cumpere tehnologie noua.
De altfel, potrivit cercetarii tacticile aplicate de vanzare si jargonul tehnic sunt cele mai deranjante lucruri pentru clientii varstnici. Aproape jumatate dintre ei sustin ca sunt zapaciti de termenii tehnici folositi de personalul magazinelor, iar 43 la suta au declarat ca vanzatorii nu au capacitatea de a le intelege nevoile si stilul de viata pentru a le prezenta optiuni relevante.
Asadar, ca urmare a modului in care au fost tratati in magazine, 28 la suta dintre persoanele chestionate au spus ca prefera evite magazinele si sa isi cumpere produsele online.