Mai exact, cumpara de 5,5 milioane de lei fara TVA (echivalentul a 1,3 milioane euro fara TVA) 50.000 de pixuri, 10.000 de rucsacuri, 10.000 de sepci, 10.000 de tricouri de bumbac, 2.000 de agende pentru 2012, 30.000 de insigne imprimate cu logoul brandului turistic al Romaniei, 2.000 de genti pentru laptop, 30.000 de calendare de birou pentru anul 2012 si 10.000 de calendare de buzunar pentru 2012, 30.000 de pungi de hartie, 10.000 de memory stick, 5.000 de geci, 30.000 de cani, 10.000 de umbrele, 2.000 de lanterne, 2.000 de ceasuri de birou si 2.000 de ceasuir de perete, potrivit caietului de sarcini postat pe e-licitatii.ro.
Sepcile, triocourile, gecile vor fi de culoare neagra si probabil vor purta celebra frunza. Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.
"Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional - Axa 5 - operatiunea «Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national»", se arata in comunicatul MDTR.
Ofertantul trebuie sa depuna impreuna cu oferta tehnica si mostre pentru obiectele promotionale solicitate in caietul de sarcini.
Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional. Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.
Sursa: Jurnalul National
Foto: Intactimages
Udrea cumpără pixuri şi geci de 1,6 milioane de euro... Vadim il acuza pe Boc de "genocid"...