Voluntari din cadrul celor două companii s-au implicat într-o acțiune de plantare de puieți cu mare valoare pentru ecosistemele din Munții Măcinului, necesară refacerii structurale a unui habitat de pădure reprezentativ pentru această zonă de patrimoniu natural a României.
Au fost plantați 600 de puieți de gorun (familia stejarului) pentru a completa golurile și a susține aclimatizarea acestei specii într-o plantație demarată acum 3 ani de către Administrația Parcului Național Munții Măcinului. Inițiativa comună a P&G și Carrefour contribuie și la consolidarea rezistenței ecosistemului la schimbările climatice, având în vedere că plantarea puieților a fost realizată în zone cu relief accidentat, unde capacitățile de retenție a apei sunt reduse.
“Ȋn Carrefour România, ne implicăm activ în promovarea unui stil de viață sustenabil, iar prin educarea comunităților cu privire la importanța protejării mediului înconjurător, ne dorim să creştem gradul de conştientizare şi responsabilitate a oamenilor față de mediul lor, contribuind la formarea unor generații mai responsabile şi preocupate de viitorul planetei noastre. Suntem convinşi că prin colaborări puternice, cum este şi parteneriatul cu P&G, în cadrul campaniei <<O Românie Mai Curată Începe de Acasă>> şi prin implicarea în astfel de inițiative, împreună putem construi un viitor mai bun pentru toată lumea”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.
“Campania <<O Românie Mai Curată Începe de Acasă>> a fost lansată de P&G în 2018 și a devenit treptat o acțiune care a reunit voluntari ai companiei, ONG-uri și comunități locale, într-un efort de a sprijini refacerea habitatelor naturale și de a curăța deșeuri din zone din întreaga țară. Până acum, au fost implicați peste 3000 de voluntari, din 22 orașe din România, fiind colectate peste 22 tone de deșeuri. În același timp, datorită eforturilor voluntarilor și ONG-urilor partenere, au fost plantați peste 10.000 de copaci", a completat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.
Despre Procter & Gamble
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P&G și brandurile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.
Despre Carrefour România
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Cât a ajuns să coste kilogramul de carne de porc, acum, înainte de decembrie. La ce să te aștepți pentru Crăciunul din a... Cum poți face parte din povestea Antena 1, la aniversarea de 30 de ani. Înscrie-te și poți cânta alături de Loredana...