- Finala Asia Express e miercuri, de la 20:30, pe Antena 1 și în AntenaPLAY! Drumul Zeilor ajunge la capăt cu marii câștigători
- Liga Națiunilor: România vs. Kosovo se vede vineri, 15 noiembrie, de la 21:45, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Aeroportul Otopeni ar putea deveni un hub internaţional pentru pasagerii din ţările vecine, promit reprezentanţii Tarom care vor să deschidă rute directe din România în America şi China.
Planurile companiei de stat sunt încă şi mai măreţe: zboruri low cost spre ţările europene unde trăiesc mulţi români. Există o singură problemă: deocamdată lipsesc banii, infrastructura şi chiar avioanele.
Compania Tarom plănuieşte reluarea curselor directe Bucureşti - New York din vara anului viitor. Preţurile vor fi însă mari, în jur de 500 de euro pe tronson, în condiţiile în care acum un zbor dus- întors costă atât. O altă rută directă ar putea fi România-China.
Oficialii români speră să atragă astfel călători din ţările vecine- Serbia, Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria şi Ucraina şi să transforme aeroportul Otopeni într-un hub internaţional.
Infrastructura este, însă, depăşită. Aeroportul e tranzitat anual de 15 milioane de pasageri, dublu faţă de capacitatea proiectată.
Locurile de parcare sunt insuficinte, în terminale NU sunt scaune, benzile de bagaje cedează de multe ori, iar ghişeele pentru controlul paşapoartelor sunt prea puţine pentru numărul mare de pasageri.
TAROM vrea să introducă şi mai multe curse low cost spre ţările europene în care locuiesc comunităţi mari de români: Roma, Milano, Veneţia, Torino şi Bolonia. Preţul pentru un bilet va porni de la 100 de euro dus-întors, cu tot cu taxe incluse. Ca să aibă preţuri mai mici, compania va schimba compartimentarea aeronavelor.
Compania deţine 25 de aeronave, din care opt vor fi înlocuite cu unele noi, închiriate, până vara viitoare. Pentru cursele spre America şi China, e nevoie de aeronave lung-curier, care pot zbura neîntrerupt ore în şir, avioane pe care compania nu le deţine acum.
De altfel, operatorul aerian zboară pe pierdere de 10 ani. Într-o singură oră, compania pierde 4.600 de euro. În acest context, societatea vrea să concedieze 180 de angajaţi din luna noiembrie.
A fost montată o nouă barieră pentru căile ferate abia după ce s-au produs nouă tragedii! Harta trecerilor rămase încă n... Teodora, fiica preotului Stamate, a primit o scrisoare înainte de a muri. Părinții au descoperit-o printre lucrurile fet...