"Am proiectat deja programul de transport pe timp de noapte. Va fi o linie de tramvai care va circula circular si 20 de linii radiale pentru autobuze, care pleaca din centru, zona cea mai intensa populata catre periferie", a declarat pentru B365.ro, Adrian Crit, director general RATB.
Concretizarea planului RATB depinde insa de Consiliul General al Municipiului Bucuresti care va trebui sa aprobe bugetul Regiei pe acest an. "Sa vedem ce se intampla cu bugetul si promit ca, daca imi permit, anul acesta dam drumul la transportul pe timp de noapte", a spus Adrian Crit.
Udriste: Circulatia metrourilor pe timp de noapte nu ar rezolva vreo problema pentru bucuresteni
Bucurestenii nu vor beneficia prea curand si de transport subteran pe timp de noapte. Conducerea Metrorex sustine ca nu ar fi o masura eficienta.
"Nu se poate. N-ar fi deloc eficient pentru noi, pe de o parte pentru ca noaptea ar circula mai mult gol trenul decat cu oameni in el. Prima conditie este insa aceea ca se fac revizii si verificari, reparatii la instalatiile din tunel de la ora 12 la 4 dimineata", a motivat pentru B365.ro Gheorghe Udriste, directorul general al Metrorex SA, care a adaugat ca exploatarea metrourilor pe timpul noptii ar presupune costuri de trei ori mai mari decat cele actuale.
Citeste si Jurnalul!
Foto: Intactimages