Cum arată pachetul "perfect" cu mâncare pentru elevi, în opinia unui nutriționist, Jaime Rose Chambers. Ce sfaturi are aceasta

Nutriționistul Jaime Rose Chambers și-a exprimat opinia despre cum ar trebui să arate pachetul "perfect" cu mâncare pentru elevi. Aceasta postează pe Instagram mâncărurile pe care le pregătește pentru copiii ei, ca să le ofere și alte perspective părinților.

Cum arată pachetul "perfect" cu mâncare pentru elevi, în opinia unui nutriționist, Jaime Rose Chambers. Ce sfaturi are aceasta

Shutterstock

Jaime Rose Chambers este din Sydney și postează zilnic, pe Instagram, preparatele pe care le face pentru copiii ei și le dă idei și altor părinți despre ce ar putea să le gătească și să le dea în pachețel, la școală.

E doar una dintre mesele principale, totuși, pe care copiii ar trebui să le ia. În mare parte, spune ea, încearcă ca mâncarea să fie cât mai familiară de la o zi la alta, cu "mici ajustări" și diferențe,

Într-una dintre zile, de exemplu, Jaime Rose Chambers a pregătit ovăz copt, câteva cubulețe de brânză, căpșune, pe care le-a tăiat în două, paste, struguri și morcovi tăiați felii. Și strugurii sunt tăiați felii mici, și la fel și orice alt aliment cu care copiii s-ar putea îneca. Fotografia cu alimente a fost publicată de nutriționist pe contul ei de Instagram.

Cum arată pachetul "perfect" cu mâncare pentru elevi, în opinia unui nutriționist, Jaime Rose Chambers. Ce ar trebui să conțină

Jaime Rose Chambers are câteva sfaturi din care părinții ar putea să extragă multe informații utile, spune ea.

O altă masă pe care ea a pregătit-o conține: chips-uri de orez, cașcaval ras, câteva felii de mandarină, câteva bile din nucă de cocos și caise, caise confiate și câteva felii de castraveți.

Ce este colorat, fiecărui copil îi place. Pe acest principiu, includeți în pachetul elevilor o gamă variată de culori și de arome, legume și fructe colorate diferit, în special, pentru a vă asigura că aceștia primesc substanțe nutritive din zone diferite, iar masa este cât mai echilibrată.

Sfatul următor ar fi, totuși, să riscați. Cu un singur aliment pe zi, nu mai multe. Includeți în cutia cu mâncare un aliment nou, "riscant", în fiecare zi, cu care copilul nu a mai avut de-a face, dar despre care știți că este sănătos pentru el. Când copiii se află într-un mediu diferit, nu la ei acasă, s-ar putea să îl mănânce. Exact așa și la școală. Când vor găsi acest nou aliment în pachețel, puștii s-ar putea să îl încerce doar pentru că este un element nou printre alte ingrediente pe care deja la cunoaște. Dacă îl va mânca sau nu, nu se știe, dar merită încercarea.

Curățați de fiecare dată bananele de coajă, tăiați-le și așezați-le în pachețelul cu mâncare pentru copii, pentru că sunt șanse mai mari ca ei să le mănânce așa și șanse mai mici dacă le lăsați întregi.

Totodată, nu vă faceți griji dacă copiii cer, la prânz, același sandviș cu aceeași umplutură multe zile rând. Voi, ca părinți, puteți să diversificați celelalte mâncăruri, din celelalte momente ale zilei, la cină sau la mic dejun, de pildă.

Ultimele știri