Serviciile de voce, date, precum şi aplicaţiile Orange funcţionează în parametri normali, potrivit anunțului făcut de către reprezentanții companiei în urmă cu puțin timp.
Abonații care nu au putut să apeleze sau să trimită mesaje ori să intre pe internet s-au confruntat cu aceste porbleme din cauza unor secționări ale rețelei de fibră optică din judeţele Bistriţa-Năsăud, Braşov şi Mehedinţi.
„Două dintre secţionări au fost simultane. Tehnicienii noştri au reuşit să remedieze avaria cauzată de prima secţionare şi sunt în continuare pe teren”, a anunţat compania, potrivit Mediafax.
Miercuri după-amiază, Orange a anunţat că parte dintre clienţi întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie se manifesta ca urmare a secţionării multiple a reţelei de fibră optică.
Secţionările reţelei de fibră optică au fost cauzate în Mehedinţi şi în Bistriţa-Năsăud de lucrări civile, iar cea din Braşov a fost urmarea unei alunecări de teren, a declarat ministrul Comunicaţiilor Alexandru Petrescu, în cadrul unei emisiuni TV.
Ministrul a explicat, de asemenea, că anul trecut au avut loc 1.200 de astfel de incidente şi a recomandat celor care consideră că au fost prejudiciaţi de întreruperi, cetăţeni sau companii, să îşi studieze contractele şi să ceară, dacă este cazul, despăgubiri.