România se topește la temperaturi tot mai ridicate, iar mersul cu trenul a devenit o adevărată probă de rezistență. Înainte să pornești la drum cu trenul asigură-te că știi ce te așteaptă!
Haos pe calea ferată, din cauza caniculei care a dilatat şinele, a defectat locomotive şi a impus restricţii de viteză. Astfel că, în miez de noapte, mai multe garnituri CFR au ajuns în Gara de Nord cu întârzieri de până la 160 de minute!
Pasagerii povestesc că au călătorit în condiţii de coşmar, fără aer condiţionat în vagoane. Nici nu au coborât bine din tren că mulţi şi-au cerut banii pe bilete înapoi.
Primul tren cu o întârziere de peste 100 de minute a venit de pe Litoral. Obosiţi şi transpiraţi, călătorii s-au bucurat când, într-un final, au ajuns la destinaţie. Şi au povestit condiţiile de coşmar prin care au trecut.
Nici călătorii care au venit de la Cluj nu au avut parte de o experienţă mai plăcută. Fără aer condiţionat în vagoane, oamenii au ajuns în Gara de Nord cu o nu mai puţin de 160 de minute. întârziere.
Râsu' plânsu'! Cum se repara un tren în România? Simplu: O creangă, o sârmă şi o bandă adezivă
Cinci trenuri au ajuns cu întârzieri mari în Gara de Nord până la ora 1. Numărul lor însă a fost mult mai mare până dimineaţă. Ieri, pe aproape 78% din infrastructura feroviară au fost impuse restricţii de viteză din cauza temperaturilor extreme.
Viteza de circulație a trenurilor a fost redusă cu 20-30 km/h față de viteza normală pe aproape 78% din rețeaua feroviară națională
Două cadavre au fost găsite plutind pe râul Prut! Poliția a demarat o anchetă... Cod Galben de ploi! Meterologii au anunțat cum va fi vremea în perioada următoare...