- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
„Cazul Caracal” a scos la lumină probleme grave cu care se confruntă serviciul 112. Dispecerii „pun întrebări aiurea, întârzie misiunile și pun în pericol viața oamenilor”. Sunt doar câteva dintre afirmațiile cutremurătoare ale directorului medical al Serviciului de Ambulanță din Brăila.
Medicul Florin Ştefan, director medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, face o radiografie cutremurătoare a serviciului 112. Acesta susține că dispecerii serviciului de urgență întârzie misiunile de salvare, pierzând minute prețioase cu întrebări „aiurea”.
„Pun întrebări aiurea, nu stai tu, dispecer, să întrebi de ce te doare, unde te doare, când te-a mai durut. Se bagă aiurea, ar trebui să facă legătura direct la ambulanţă, se pierd minute preţioase. Întârzierile la cazuri sunt o regulă, de fiecare dată întârziem pentru că se pierde timpul la telefon, riscăm vieţile oamenilor. Aşa se întâmplă: ei pun întrebări aiurea, întârzie misiunile şi pun în pericol viaţa oamenilor. Pe dispeceri nu-i cunosc personal, comunicăm doar telefonic, nu ştiu de unde îi iau, cine îi bagă acolo”, a declarat, pentru MEDIAFAX, directorul medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, Florin Ştefan.
Medicul brăilean mai spune că la fiecare misiune există o întârziere de 6-8 minute şi că acest lucru ar putea fi evitat prin modificarea procedurilor de lucru şi prin instruirea personalului.