“Este o masina cumparata ca epava in 2004 de Stanley Mann, restaurata de dansul, apoi a fost folosita la circuit pentru cursele de masini istorice si acum este intr-o colectie privata”, a explicat reprezentantul Catalin Ghigea.
Intr-o zi buna, proprietarul ar putea sa vanda bijuteria vintage la licitatie pentru cel putin un milion de euro. La fel de valoros este si un bolid de lux din 1931: Rolls Royce Phantom II. Ajunge de la zero la 100 de kilometri pe ora in 12.5 secunde.
In urma cu o luna, o astfel de masina a fost cumparata de un colectionar cu un milion si jumatate de euro. Deloc surprinzator daca ne gandim ca este primul model de Rolls Royce pe care proprietarul il conducea singur, fara sofer.
Alte masini sunt mai accesibile. Adica de ordinul sutelor de mii de euro. Este si cazul unui Ferrari din anii '70 care apartine pilotului de curse Horatiu Ionescu Cristea. O restaurare obisnuita insa, se poate reduce si la 20.000 -30.000 de euro. In ultimele zile, zece pasionati au venit la Targul Auto din Capitala si au antamat deja cate o masina retro. Valoarea tuturor trece de un sfert de milion de euro.
Vezi editiile integrale ale Observatorului pe AntenaPlay.
Ti se par prea linistiti? Leii isi menajeaza fortele pentru ceva important! Horoscopul zilei de miercuri, 16 octombrie... Colegii de serviciu, o problema zilnica? Cum sa eviti polemicile la job...