Programul de eliberare a actelor de identitate, prelungit în Capitală în 25 şi 26 mai, pentru ca bucureştenii să se poată prezenta la vot

 

Programul birourilor de evidenţă a persoanelor din Capitală şi al Direcţiei Generale de Evidenţa a Persoanelor a Municipiului Bucureşti va fi prelungit, în 25 şi 26 mai, pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate, astfel încât bucureştenii să se poată prezenta la vot, la alegerile europarlamentare şi referendum.

Primăria Municipiului Bucureşti anunţă că, pentru a-i sprijini pe bucureşteni în vederea exercitării dreptului la vot, asigură, în 25 şi 26 mai, program de lucru prelungit pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate.

Astfel, programul de lucru cu publicul al birourilor de evidenţa a persoanelor din Capitală şi al Direcţiei Generale de Evidenţa a Persoanelor a Municipiului Bucureşti va fi extins, după cum urmează: sâmbătă, 25 mai, între orele 8.00 şi 16.00 (inclusiv pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate), şi duminică, 26 mai, între orele 7.00 şi 21.00. (7.00 - 16.00-pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate).  

   Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovadă numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului. Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţa a persoanelor din cele 6 sectoare, precum şi prin SMS, apelând numărul scurt 7530 pentru sectorul 5.

În situaţia în care nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu etc.), se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi 3 fotografii ¾ cm şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod că şi în cazul cărţilor de identitate.

Sursa: news.ro



facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI