Live acumNeatza cu Razvan si Dani
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

"Toata lumea are munti. Numai Romania il are pe Dracula"

Ziarista care a scris in cotidianul britanic The Guardian ca nu intelege de ce promovam ca brand turistic muntii Carpati cand il avem pe Dracula, "un brand erotic international", declara pentru Jurnalul National ca cei care au ales sa momeasca turistii cu o frunza sunt "caraghiosi".









● Ai fost dezamagita de modul in care este tratata legenda contelui Dracula in Romania. In ce fel crezi ca ar trebui exploatat acest mit?

Cu siguranta ar trebui promovata mai mult aceasta legenda; Transilvania este pana la urma faimoasa in lumea intreaga datorita acestui mit, care este o poveste extraordinara. De exemplu, mi-ar placea sa vizitez intr-o buna zi "Tara lui Dracula".

● Articolul publicat de tine in The Guardian a fost destul de acid. Cel putin asa l-au primit multi dintre romanii care l-au citit. Pana la urma, ai gasit ceva sa-ti placa in Romania?

Mi-a placut Romania si sper ca a reiesit si acest lucru din articolul respectiv.

● Stii ca in acest moment brandul turistic al Romaniei este reprezentat de o frunza, simbol al muntilor Carpati. De ce crezi ca cei din Ministerul Turismului au optat pentru aceasta varianta si nu au ales calea mai simpla, pe care tu o mentionezi in articolul tau numind-o "Dracula - un brand erotic international"?

Pentru ca sunt caraghiosi. Toata lumea are munti. Numai Romania il are pe Dracula.

Citeste tot articolul pe jurnalul.ro!

Foto: Jurnalul

Recomandari