- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Tramvaiul 41 este cel mai folosit mijloc de transport în comun la suprafață din București, iar timp de o lună, în această vară, va fi închis. Măsura urmează să fie impusă de STB pentru derularea de lucrări la Pasajul Ciurel şi la Metroul de Drumul Taberei, iar sute de mii de români care circulă, în fiecare zi, cu 41, vor fi afectați.
Circulaţia tramvaiului 41 va fi suspendată în această vară, pentru finalizarea lucrărilor pe două mari şantiere de infrastructură din Capitală. Astfel, la Pasajul Ciurel, trebuie făcută traversarea Şoselei Virtuţii iar la Metroul de Drumul Taberei trebuie construite mai multe accese la staţia Parc Drumul Taberei (fost Moghioroş), scrie economica.net.
Potivit informațiilor obținute de sursa citată, măsura suspendării temporare a circulației are ca scop evitarea accidentelor în zonă.
Lucrările ar urma să dureze aproximativ o lună și vor fi finalizate până în toamnă. Autoritățile spun, însă, că nu vor ține închisă linia 41 mai mult de o lună.
Sute de mii de bucureșteni circulă cu tramvaiul 41
Linia de tramvai 41 este prima linie de tramvai din București concepută a avea un regim de circulație prioritar față de traficul rutier. Linia 41 a fost inaugurată în 1984 pe tronsonul Piața Presei-Pasaj Grant-Crângași, folosind tramvaie V2A bidirecționale. În 1987, linia a fost extinsă până la Ghencea, odată cu inaugurarea Pasajului de la Lujerului și terminarea amenajării Șoselei Virtuții,
Traseul liniei 41 traversează Bucureștiul de la Piața Presei până în cartierul Ghencea (în zona stadionului Steaua), pe ruta: Piața Presei (cap linie) - Bd. Mărăști - Bd. Alexandru Averescu - Str. Turda - Pasaj Grant - Cal. Crângași - Șos. Virtuții (Militari) - Pasaj Lujerului - Str. Brașov (Drumul Taberei) - Bd. Ghencea (cap linie). Ambele capete de linii reprezintă primele terminale multimodale pentru transport în comun din București.