Trenurile Soarelui au fost puse în circulaţie de CFR Călători, însă nu au adus şi vreme de plajă la malul mării. De acum până în septembrie, patruzeci de trenuri vor circula zilnic spre mare.
Soarele nu a ieşit, dar cu muzică şi multă voie bună, aproape 400 de persoane s-au urcat în primul tren estival care a pornit din Gara de Nord cu destinaţia Constanţa. intra scris pe ecran Patruzeci de trenuri vor pleca zilnic din Bucureşti şi din alte oraşe spre mare. Iar, un tren va porni din Gara de Nord şi va ajunge în Tulcea.
Ar fi foarte bine să vă rezervaţi şi singuri biletele spre mare. CFR călători va circula cu un deficit de 300 de vagoane aşa că ar fi bine să vă prindeţi loc. Un bilet de tren din Bucureşti la Constanţa costă 60 de lei. Studenţii se vor bucura de gratuitate pe toată durata vacanţei. Şi au profitat chiar de cursa inaugurală spre mare, deşi vremea a fost ploioasă.
Turiştii s-au îmbrăcat bine şi tot au suferit de frig
Câteva sute de vagoane ale CFR Călători încă mai trebuie puse la punct şi dotate cu instalaţie de aer condiţionat, însă CFR Călători nu are bani pentru asta. Acum, în unele vagoane spre mare, turiştii s-au îmbrăcat bine şi tot au suferit, culmea, de frig. Şeful CFR Călători a circulat într-un vagon de protocol. În trenul spre mare recunoaşte că nu sunt probleme doar cu deficitul de sute de vagoane, ci şi cu locomotivele şi nu ştie cum va face faţă cererii studenţilor.
Locomitovele la fel sunt într-o situaţie delicată. Aproape 20% sun apte, restul sunt cârpite. Anul trecut, în cele 3 luni de vară, în jur de un milion de pasageri au călătorit cu trenurile Soarelui spre mare.