Antena Căutare

Next Star conduce detasat clasamentul de audienta

Ziua de ieri a fost una extraordinara pentru Antena 1. Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta. Atat in Prime Time, cat si la nivelul intregii zile, Antena 1 a fost prima optiune a celor mai multi romani din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Observatorul diminetii, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct, Next Star si Un show pacatos s-au impus ca lider detasat de audienta la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.

Ziua de ieri a fost una extraordinara pentru Antena 1. Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta. Atat in Prime Time, cat si la nivelul intregii zile, Antena 1 a fost prima optiune a celor mai multi romani din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Observatorul diminetii, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct, Next Star si Un show pacatos s-au impus ca lider detasat de audienta la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.

Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% si o cota de piata de 17.5% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.3

17.5

185

Pro TV

3.1

16.7

176

Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.6% si 18.6% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 1 007 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

9.6

18.6

1007

Pro TV

7.9

15.3

828

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii si Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3.3% si 30.6% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.6% si 24.1% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-08:00)

Antena 1

3.3

30.6

185

Pro TV

2.6

24.1

146

Cea de-a opta editie a emisiunii Next Star s-a impus ca lider detasat de piata, atat pe segmentul comercial, cat si in randul targeturilor urban si national. Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a fost urmarita aseara in medie de peste 500 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 8.9% si 20.1% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci doar 7.3% rating si 16.5% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:29-23:04)

Antena 1

8.9

20.1

501

Pro TV

7.3

16.5

409

Ierarhia s-a pastrat si la nivelul publicului all urban, Next Star atingand cifre aproape duble fata de programul oferit de Pro Tv. Cu un rating mediu de 11.1% si 21.1% cota de piata, postul din Baneasa s-a impus ca lider detasat de audienta si la nivel urban.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:29-23:04)

Antena 1

11.1

21.1

1159

Pro TV

6.8

13

715

In minutul de aur, 22:01, inregistrat pe momentul micutei Mara Balint, alaturi de Ovidiu Cuncea, actor la Teatrul National, Next Star a adus in fata micilor ecrane aproape 2 687 0000 de telespectatori la nivel national.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:01

14.1

27

2687

5.2

10

997

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 19.6% si un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 8.9% si un rating mediu de 1.3 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul DA (14:00-16:00)

Antena 1

2.8

19.6

157

Pro TV

1.3

8.9

71

Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4.5% si o cotã de piata de 18.7% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 4.2% rating si 17.5% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

4.5

18.7

255

Pro TV

4.2

17.5

238

Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 281 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmarind in medie emisiunea Un Show Pacatos, inregistrand un rating mediu de 5% si o cota de piata de 20 procente.

Cornelia Orleanu a castigat a opta editie "Next Star"...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Citește și
x