Conţinuturile publicate de cântăreaţa americană Beyonce pe reţeaua de socializare Instagram valorează 1 milion de dolari fiecare, potrivit unui studiu realizat de compania D'Marie Analytics, scrie contactmusic.com.
Cântăreaţa Beyonce este cea mai influentă celebritate de pe Instagram, o platformă online specializată în partajarea de fotografii, potrivit unei analize a companiei D'Marie Analytics, care a ajuns la concluzia că fiecare conţinut publicat de vedeta R&B pe această reţea de socializare valorează 1 milion de dolari.
Compania a avansat această sumă estimativă în baza unei analize de piaţă ce a ţinut cont de mai mulţi factori, precum numărul de admiratori, reach-ul fiecărui conţinut publicat şi angajamentul vedetei. Frank Spadafora, CEO-ul companiei D'Marie Analytics, a spus că folosirea ”limitată” de către Beyonce a acestei reţele de socializare a dus la creşterea spectaculoasă a ”valorii comerciale” a vedetei.
”Utilizarea ei limitată a reţelei, publicarea de conţinuturi pline de acurateţe... au generat o veritabilă frenezie în rândul publicului ei. În aceste zile, mai puţin înseamnă cu adevărat mai mult”, a spus Frank Spadafora.
Popularitatea uriaşă de care se bucură Beyonce a fost evidenţiată la începutul acestui an, când vedeta a utilizat platforma Instagram pentru a anunţa că este însărcinată cu gemeni. Mesajul ei a atras 6.335.571 de ”Like”-uri în primele opt ore după publicare şi a doborât apoi recordul pentru cea mai populară imagine de pe acest site.
Fotografia cu Beyonce care îşi mângâie cu ambele mâini abdomenul rotunjit de sarcină a doborât vechiul record în domeniu, deţinut de Selena Gomez, care primise 6,6 milioane de ”Like”-uri de la cei 116 milioane de admiratori ai ei.
Credit foto: Hepta
Guță, lovitură de grație! Cum și-a șocat manelistul fanii și mai ales fanele!... Andreea Berecleanu, mamă, soție și femeie de carieră: „Sunt foarte relaxată în privinţa trecerii timpului. Nu dau explic...