Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Animatie: Ferdinand

Prinţul Harry şi soţia lui au trimis mai multor ziare britanice o scrisoare prin care le avertizează că nu vor mai coopera pentru articolele lor

Prinţul Harry şi soţia lui, Meghan Markle, au trimis mai multor ziare britanice, între care The Sun, The Mirror şi Daily Mail, o scrisoare prin care le avertizează că nu vor mai coopera pentru articolele lor, informează BBC.

Cuplul, care s-a mutat recent în California, le-a trimis, duminică noapte, editorilor publicaţiilor The Sun, The Mirror, Daily Mail, Daily Express şi site-urilor afiliate, o scrisoare prin care îi avertizează că nu vor mai colabora pentru articolele lor.

Informarea vine la câteva săptămâni după ce Harry şi Meghan Markle au renunţat la îndatoririle oficiale din cadrul familiei regale britanice.

Reprezentantul lor a spus că cei doi au luat această decizie din cauza articolelor „false şi invazive” apărute.

Harry şi Meghan au subliniat că refuză „să se ofere ca monedă de schimb pentru o economie a click bait -ului şi denaturării”.

Astfel, nici ei şi nici cei din echipa de PR nu vor răspunde solicitărilor venite din partea reprezentanţilor acestor publicaţii.

Scrisoarea, redactată de un purtător de cuvânt, arată: „Este foarte îngrijorător că o influentă parte a media, pe parcursul mai multor ani, a căutat să se protejeze de responsabilitatea pentru ceea ce scrie sau spune - chiar dacă ştie că este ceva fals, distorsionat sau invaziv. Când puterea este apreciată fără responsabilitate, încrederea pe care o avem în această industrie atât de necesară este degradată”.

„Este un cost uman real în acest fel de a face afaceri şi afectează fiecare colţ al societăţii (...). Ducele şi ducesa de Sussex au văzut cum vieţile oamenilor pe care îi cunosc, dar şi ale unor străini, au fost distruse fără vreun motiv decât faptul că bârfele obscene cresc veniturile din publicitate”, se mai arată în scrisoare.

Prinţul Harry şi Meghan Markle susţin că suspendarea legăturii cu tabloidele nu reprezintă încheierea legăturilor cu publicul sau „cenzurarea relatărilor corecte”.

„Presa are tot dreptul să scrie şi să aibă o părere despre ducele şi ducesa de Sussex, bună sau rea. Dar nu poate fi bazată pe o minciună”.

Ei vor continua să colaboreze cu alte publicaţii şi reprezentanţi ai presei.

Decizia de acum se aplică doar celor patru ziare, ediţiilor lor de weekend şi site-urilor asociate.

Săptămâna aceasta este programată o audiere în procesul pe care Markle l-a intentat Mail on Sunday în urma publicării unei scrisori scrise ducesei de către tatăl ei.

Sursa : news.ro

Recomandari