Ulterior, el a ales dintre propunerile urmăritorilor săi - 20 de branduri pe care le-a promovat gratuit. Câteva luni mai târziu, Cosmin revine să ne spună că această campanie a sa, #influencerpentruRomania, a fost nominalizată la premiile Webstock, la categoria "cele mai bune campanii sociale". Mai multe detalii aflaţi în materialul următor.
"Am reușit, nu singur, ci împreună cu cei care m-au ajutat îna ceastă campanie, toți influencerii care m-au ajutat și au zis da. Am descoperit foarte multe branduri românești! Această idee a pornit într-o noapte din pandemie, din starea de urgență când mi-am dat seama că trebuie să fac ceva pentru antrepenorii români", spune Cosmin Seleși.
"Nu mă așteptam ca totul să meargă atâ de bine. iată că acum i-am descoperit utilitatea, oarecum, și am ajutat foarte multe branduri și am descoperit foarte multe branduri românești, multe mișto", mai spune Cosmin Seleși.
Actorul a luat hotărârea să sprijine cât mai multe branduri autohtone pentru a le ajuta să treacă peste perioada pandemiei, multe dintre ele neputând să își vândă produsele. Cosmin Seleși, împreună cu publicul său a promova cât mai multe afaceri românești atât pe rețelele de socializare cât și cu ajutorul partenerilor media.