In 2009, Financiarul s-a impus ca lider de vanzari la chioscuri si a inregistrat cea mai mare crestere a vanzarilor medii lunare pe aparitie comparativ cu 2008. Anul 2010 a fost anul consolidarii acestor performante. Astfel, potrivit celui mai recent val al Studiului National de Audienta (SNA) al BRAT pentru perioada octombrie 2009-octombrie 2010, „Financiarul" a inregistrat un numar de 156.000 de cititori in medie pe zi, mentinandu-si constanta audienta de la prima raportare a SNA pana in prezent, pe o piata in scadere generalizata a audientei.
"Cartea de vizita Financiarul inseamna seriozitate, obiectivitate, relevanta. Echipa Financiarul a demonstrat ca se poate face performanta in timp record si in conditii de criza. Am reusit sa impunem pe piata un produs viabil, apreciat in egala masura de cititori si de specialisti. Este meritul unei echipe de profesionisti, pasionati si dedicati muncii lor", afirma Edward Pastia, redactor-sef Financiarul. Iar anul acesta, echipa Financiarul pregateste noi proiecte. De la 1 februarie, se lanseaza cel mai nou proiect al Intact Media Group, portalul de business fin.ro.
In 2010, Financiarul a lansat colectia editoriala premium - "Raftul de cultura generala". Veritabila investitie pentru o buna educatie colectia reuneste ghiduri esentiale, bogat ilustrate si accesibile tuturor, dedicate domeniilor culturii - arta, mitologie, film, arhitectura, etc. O alta premiera marca "Financiarul" a fost realizarea „Catalogul capitalistilor romani", primul clasament al oamenilor de afaceri autohtoni intocmit pe baza sumelor platite de companiile acestora la bugetele statului. De asemenea, Financiarul a initiat si a sustinut pe tot parcursul anului 2010 campania de lupta impotriva evaziunii fiscale, demers jurnalistic complex menit sa identifice resursele financiare ascunse. Alaturi de anchete si analize economice, Financiarul a organizat dezbateri la care au participat specialisti din domeniul economic, reprezentanti ai autoritatilor, ai mediilor sindical, patronal si politic. Pe parcursul anului au fost publicate si suplimente editoriale dedicate unor domenii specifice, precum "Servicii medicale private" - despre cele mai mari investitii in domeniul sanatatii si "Responsabilitatea sociala la bilant" - destinat sa prezinte proiectele de anvergura ale marilor companii din Romania in domeniul CSR.