Mai sunt câteva zile în care îți poți rezerva un loc la cel mai important eveniment de Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est
Acum ai un motiv în plus să participi: pentru al doilea an consecutiv, John Heffernan – Digital Marketing Sales Director, Hillcroft Digital – vine la SEM Days să împărtășească participanților din know-how-ul dobândit în ultimii 15 ani în industria de Digital Marketing.
În prima zi, John va susține o prezentare despre cum folosim SEO și Social Media pentru a gestiona reputația unui brand în online, iar pentru workshop-ul de a doua zi a pregătit top 20 de trucuri pentru maximizarea resurselor folosite în dezvoltarea unei campanii integrate de Digital Marketing. De-a lungul experienței sale, John s-a specializat în SEO, Social Media, Paid Search, Web Design și Content Marketing și a susținut prezentări pe aceste teme la unele dintre cele mai cunoscute evenimente din lume, cum ar fi AdTech, Internet World, Online Marketing Show, Technology for Marketing, Figaro Digital, Sunday Times Enterprise Network.
A treia ediție SEM Days aduce la București nume sonore din industria marketingului online precum Tim Resnik - MOZ, Jim Sterne – eMetrics Summit, Phil Nottingham - Distilled, Ann Stanley – Anicca Digital, Dan Bulucea - Google Romania și mulți alții.
Timp de 2 zile, în cadrul celor 2 paneluri de discuții, 9 keynote-uri și 14 workshop-uri, participanții vor avea ocazia de a aprofunda noțiuni esențiale pentru creșterea vizibilității în online: SEO, AdWords, Online Reputation Management, Social Media, YouTube Marketing.
Lista completă a speakerilor și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.
Grupurile de peste 5 persoane beneficiază de un preț special; biletele pot fi achiziționate online, prin completarea formularului de înscriere.
Despre SEM Days
SEM Days este un eveniment marca SEO monitor și 2Parale și este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online. Primele două ediții, în 2012 și 2013 au adus la București profesioniști de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).