1.04.2015 - Jurnalul National , cotidian aflat de 22 de ani pe piata media romaneasca, apare intr-o noua prezentare grafica si cu o orientare editoriala adaptata realitatii in care traim, incepand cu 2 aprilie.
Noua abordare trateaza stirile din prisma relatiei cauza-efect , folosind comparatii si asocieri concrete, precum impactul noului cod fiscal,sau costurile reale ale cardului de sanatate .
Redactorul sef, Elena Cristian, isi propune ca Jurnalul National sa cerceteze culisele multiplelor evenimente care se intampla in Romania, indiferent ca e vorba de domeniile politic, social sau economic, mai exact felul in care acestea influenteaza viata de zi cu zi a oamenilor.
“Stirile de ultima ora sunt reflectate de toate televiziunile. Noi ne propunem ca Jurnalul National sa le explice celor care privesc cum sunt ei afectati de ceeea ce se intampla. Mai mult, avem in plan obiective ambitioase de a readuce in prim-plan genuri jurnalistice cum ar fi ancheta, reportajul, interviul”, a declarat redactorul-sef.
Jurnalul National in noua formula va avea zilnic suplimente pe diverse domenii, cum ar fi IT, Sanatate, Cultura, Mass Media, Turism si alte teme interesante pentru marele public. De asemenea, multiple campanii se vor derula prin intermediul Jurnalului National, destinate publicului de toate varstele.
“Cred insa ca principala veste buna este ca mergem inainte cu un cotidian tiparit, in conditiile in care multe ziare au pierdut batalia cu online-ul. Presa scrisa este principala platforma de opinie si informatie jurnalistica. Este totodata un demers curajos, venit din partea unui trust de presa romanesc, care isi propune sa fie aproape de nevoile romanilor. Ca orice stat civilizat, Romania are nevoie de print”.
In primele numere ale Jurnalului National vor fi lansate campanii editoriale, vor fi abordate teme de actualitate, intre care si exodul doctorilor, evolutia pensiilor, aprecierea valutara, precum si evenimente la zi, cu informatii in exclusivitate. Ziarul poate fi gasit la toate punctele de difuzare a presei.
Jurnalul National face parte din Intact Media Group, cea mai mare platforma multimedia din Romania, cu un reach mediu zilnic de 10 milioane de romani .