Antena Căutare

“Romania tare de tot” sustine dorurile romanesti

Campania “Romania, tare de tot”, initiata de Intact Media Group, sustine, in perioada urmatoare, un brand puternic, care promoveaza valorile romanesti si este deja iubit de publicul feminin din tara, dar si de peste hotare: Iutta, brandul cu motive de inspiratie traditionala, porneste o initiativa nationala de strangere de doruri pe o noua platforma dedicata numita www.dorderomanesc.ro.

Campania “Romania, tare de tot”, initiata de Intact Media Group, sustine, in perioada urmatoare, un brand puternic, care promoveaza valorile romanesti si este deja iubit de publicul feminin din tara, dar si de peste hotare: Iutta, brandul cu motive de inspiratie traditionala, porneste o initiativa nationala de strangere de doruri pe o noua platforma dedicata numita www.dorderomanesc.ro.

Campania a fost inspirata de cea mai recenta colectie „Dor de romanesc”, de aceea se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani ce corespund celor 10 regiuni geografice ale tarii.

In acest demers, Iutta va avea alaturi 10 ambasadoare si numerosi parteneri ce vor oferi premii participantilor.

Aflaţi mai multe detalii, aici!

Articolul continuă după reclamă
Rona Hartner: „Din copilărie am visat să fac un album cu muzică gospel”... Mâine începe Comedy Cluj 2014!...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei Marti, 10.12.2024, 19:00
2025 de exceptie Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x