2015 a adus televiziunilor Intact creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, pe targetul comercial. Mai mult decât atât, pe toate target-urile importante (Comercial, All Urban şi Naţional), Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni, atât în Whole Day, cât şi în Prime-Time, performanţă neatinsă de niciun alt grup de presă.
O reuşită la fel de importantă a televiziunilor din Grupul Intact este aceea că peste 11 milioane de români au urmărit programele “Antenelor” în luna ianuarie, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional.
Intact Media Group ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
· Televiziunile Intact înregistrează creşteri ale cotei de piaţă de audienţă pe toate intervalele orare din targetul comercial. Cea mai consistentă apreciere este în intervalul Morning (06,00 – 10,00), de 20%.
· Aprecieri importante au loc pe intervale orare cheie pe target-urile All Urban şi Naţional. “Antenele” sunt lider absolut de audienta pe segmentele Morning, Day Time si Acces. Pe target-urile All Urban si National conduc si in Whole Day.
Antena 1 ianuarie 2015 vs ianuarie 2014
· Postul generalist al Intact Media Group are aprecieri pe toate intervalele orare, pe targetul comercial. Cea mai mare dintre ele are loc în slot-ul Access: cota de piaţă este cu 18% mai mare comparativ cu anul precedent. Pe acelaşi target, principala televiziune concurentă, Pro TV, are scăderi în Prime-Time (19,00 – 23,00), Morning (06,00 – 10,00) şi Late Fringe (23,00 – 02,00).
Cota de piaţă a Antenei 1 se apreciază pe target-urile All Urban şi Naţional, în sloturile Whole Day, Morning, Acces şi Late Fringe.
• Antena 1 este lider absolut de audienţă în Day Time, pe target comercial. La nivel Naţional şi All Urban, Antena 1 este lider şi pe intervalul “Access”.
• În top trei al celor mai vizionate emisiuni ale lunii ianuarie se află “Te pui cu blondele”, Observator 19 şi Acces Direct. De altfel, show-urile zilnice ale Antenei 1, “Acces direct” (Simona Gherghe), “Un show păcătos” (Dan Capatos), “Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Mireasă pentru fiul meu” (Mirela Boureanu Vaida şi Andreea Mantea) şi ediţiile marca “Observator” au început în forţă anul 2015.
Show-ul prezentat de Simona Gherghe a fost lider de audienţă într-o majoritate covârşitoare: 90% dintre emisiuni au condus în intervalul orar 17,00 – 19,00, în 2015, pe target-ul All Urban. “Blondele” lui Dan Negru nu au avut adversar pe target-urile All Urban şi Naţional, show-ul fiind lider în procent de 100%, iar “Mireasă pentru fiul meu” a condus clasamentele pe toate target-urile importante.