Live acumFilm: Parker
Prime Time 20:00Film: Parker

Acces Direct, lider absolut de audienta inca de la prima editie a acestui sezon

Cu un look nou si intr-un decor cu adevarat spectaculos, asa si-a intampinat ieri telespectatorii Simona Gherghe, dupa o binemeritata vacanta. „Bine v-am regasit, dragii mei. A fost o pauza lunga si evident, mi-ati lipsit foarte mult” le-a marturisit Simona. Romanii i-au fost alaturi ieri  in numar foarte mare frumoasei prezentatoare, emisiunea Acces Direct impunandu-se ca lider absolut de audienta, la nivelul tuturor categoriilor importante de public, inca de la prima editie a noului sezon. Observatorul diminetii, Observator 13, Observator 16 si Mireasa pentru fiul meu au fost si ele cele mai urmarite emisiuni in randul publicul comercial, 18-49 urban.

In exclusivitate in platoul Acces Direct, direct din Cartea Recordurilor, a pasit ieri cea mai mica femeie din lume, Jyoti, originara din India, care la 20 de ani masoara doar 63 de cm. O multime de surprize i-a pregatit echipa Acces Direct lui Jyoti, printre altele, invitandu-l in platou pe renumitul designer Mihai Albu, care i-a construit femeii prima pereche de incaltari cu toc.

Anda Adam, Daniela Crudu si Mihai Mitoseru, Vica Blochina, Cornelia Catanga si Cristina Stamate i-au fost alaturi Simonei in prima emisie a acestui sezon, emisie ce s-a impus ca lider detasat de audienta la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri o cota de piata de 22.5% si un rating mediu de 4.4% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasand pe locul secund Pro Tv, cu o cota de piata de 17.8% si un rating mediu de 3.5%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

4.4

22.5

245

Pro TV

3.5

17.8

194

In minutul de aur, 18:00, peste 1 386 000 de telespectatori la nivel national urmareau interesanta poveste a lui Jyoti, mai mult decat triplu fata de cei care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target urmareau programul oferit de Pro Tv, La Maruta.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:00

7.3

31.9

1386

2.1

9.4

408

Pe primul loc in preferintele romanilor din mediul urban au ramas si jurnalele de stiri de peste zi, Observator 13 aducand in fata micilor ecrane peste 147 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Calin a inregistrat un rating mediu de 2.6% si o cota de piata de 21.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Observator 16 a fost si el prima optiune a telespectatorilor, atat pe targetul comercial 18-49, cat si la nivel urban si national.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 13 (13:00-13:51)

Antena 1

2.6

21.2

147

Pro TV

2.5

20

139

Observatorul diminetii, prezentat de Olivia Paunescu si Valentin Butnaru, a adus si el in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul publicului comercial, 18-49 urban, inregistrand o cota de piata de 27.8% si un rating mediu de 2.1%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

2.1

27.8

116

Pro TV

1.5

20.1

84

Romanii au urmarit si ieri in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, emisiunea difuzata in intervalul 13:59 – 16:00 inregistrand ieri o cota de piata de 20.8% si un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 9% si un rating mediu de 1.2 procente. Si in intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Mireasa pentru fiul meu a fost preferata celor mai multi romani din targetul urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00)

Antena 1

2.8

20.8

158

Pro TV

1.2

9

69

Vezi inregistrarea integrala a emisiunii pe Antenaplay.ro!

Recomandari