În luna februarie, „Acces Direct” a fost lider de audiență pe toate targeturile, iar emisiunea „Te cunosc de undeva” a fost preferata publicului din mediul urban si a celui național, fiind lider de audiență pe intervalul lor orar, pe ambele targeturi.
„Acces direct”, lider de audiență pe all urban și național
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, „Acces direct”, a fost pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 100%, cât și la nivelul întregii țări, unde a avut un leadership de 95%, dar și la nivelul publicului comercial din mediul urban.
Astfel, pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a obținut, în medie, un rating de 8,2 puncte și o cotă de piață de 20,6 procente, ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 5,8 puncte de rating și 14,6% cotă de piață.
„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 9,5 puncte de rating și 22,2 cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape 1.800.000 de români. ProTv, următorul clasat, a avut 7,7 puncte de rating și 17,9 procente din cota de piață.
Emisiunea a fost lider de audiență și pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrînd un rating mediu de 6,6 puncte și o cotă de piață de 21,8 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 5,8 puncte de rating și 19,4% cotă de piață.
„Te cunosc de undeva”, lider de audiență pe all urban și național, în luna februarie
Emisiunea „Te cunosc de undeva” s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul urban și național. Astfel, la nivelul publicului din mediul urban, emisiunea „Te cunosc de undeva” s-a situat pe primul loc cu un leadership de 100%, înregistrând o audiență medie de 10 puncte de rating și 21% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea cu 7,3 puncte de rating și 15,4% cotă de piață
Emisiunea prezentată de Cosmin Selesi si Alina Puscas, „Te cunosc de undeva”, a fost în luna februarie pe primul loc în topul audiențelor și la nivelul întregului public din România, înregistrând o audiență medie de 8,6 puncte de rating și 17,7% cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat pe locul al doilea a obținut un rating mediu de 7,9 puncte și o cotă de piață de 16,3 procente.