Ieri, 26 august, Antena 1 a fost preferata românilor. Postul de televiziune din Băneasa a fost lider absolut de audiență atât în prime time (intervalul orar de maximă audiență cuprins între 19:00 și 23:00), cât și întreaga zi.
6,5 puncte de rating și 19,6% cotă de piață a obținut, în medie, Antena 1 în prime time, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 5,4 puncte de rating și 16,2 procente. Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus cu 5,8 puncte de rating și 14,3 procente din cota de piață, urmată tot de ProTv, cu 4,8 puncte de rating și 11,7% cotă de piață. La nivelul întregii țări, Antena 1 a obținut 5,4 puncte de rating și 14,2 procente din cota de piață, în timp ce ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a avut 5,1 puncte de rating și 13,3% cotă de piață.
La nivelul întregii zile, Antena 1 a obținut, în medie, pe publicul comercial, 3 puncte de rating și 18,1% cotă de piață. ProTv, cel de pe locul al II-lea, a avut 2,6 puncte de rating și 15,7 procente din cota de piață. Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat 2,8 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, în timp ce ProTv – 2,4 puncte de rating și 11,8 procente din cota de piață. Antena 1 a condus în topul audiențelor și la nivelul întregii țări cu o medie de 2,6 puncte de rating și 13,7% cotă de piață, în timp ce ProTv a ocupat și de această dată locul al II-lea cu 2,3 puncte de rating și 12,1% cotă de piață.