Dupã 13 sãptãmâni în care concurenţii celui de-al patrulea sezon „Te cunosc de undeva!” au trecut prin peste 100 de transformãri, asearã a fost decis marele câştigãtor, în persoana îndrãgitului artist Pepe. Acesta a intrat cu mare bucurie în pielea unor personaje care vor rãmâne în istoria acestui spectacol: Petre Andre, Raj Kapoor, Chris de Burgh, Mo-Do, Dave Gahan, Gabi Luncă sau Maria Dragomiroiu. Aseară, însă, i-a cucerit atât pe juraţi, cât şi pe colegii sãi cu o transformare uluitoare în Michael Jackson.
Rând pe rând, de-a lungul celor 14 ediţii ale celui mai nou sezon „Te cunosc de undeva!”, Pepe s-a dovedit a fi unul dintre cei mai spumoşi concurenţi, reuşind sã intre de fiecare dată în rol atât de bine, încât i-a cucerit de-a dreptul pe juraţi, dar şi pe colegii săi de platou, alături de care aseară a sărbătorit noua reuşită.
Transforming show-ul şi-a adjudecat şi asearã prima poziţie în clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, emisiunea prezentatã de Alina şi Cosmin a înregistrat un rating mediu de 7.2% şi o cotã de piaţã de 16.9%, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra în acelaşi interval orar, 20:29 -23:29, un rating mediu de doar 4.8% şi 11.3% share.
În minutul de aur, înregistrat la 21:16, peste 1 884 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau finala transforming show-ului Te cunosc de undeva!, în vreme ce doar 1 371 000 de telespectatori urmăreau programul oferit atunci de principalul competitor, Pro Tv.
Întreg sezonul s-a bucurat de un real succes în rândul telespectatorilor, transforming show-ul înregistrând un procent de leadership la nivelul target-ului all urban de 79%.
Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time, în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban. Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, Observator 16, Acces Direct, Te cunosc de undeva! şi Un show păcătos s-au impus ca lider detaşat de audienţã pe targetul comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 15.5% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un rating mediu de 7% şi 16.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.