Live acumObservator 06
Prime Time 20:30Poftiti pe la noi: Poftiti la circ

De 1 mai romanii au sarbatorit alaturi de Antena 1. Miercuri, Antena 1 a condus clasamentul de audienta pe parcursul intregii zile

De 1 mai, cu Antena 1, Romania a avut liber la distractie. Ca in fiecare an, vedetele statiei au ridicat traditia la rang de sarbatoare, iar in platourile celor mai indragite emisiuni s-a petrecut asa cum se cuvine. Ieri, mai multe programe ale statiei s-au impus lider de piata, Antena 1 conducand detasat clasamentul de audienta pe parcursul intregii zile cu o cota de piata de 16,2 %, locul secund fiind ocupat de Pro Tv care a inregistrat 14,7 % share whole day, la nivelul targetului 18-49 urban. Neatza cu Razvan si Dani, ambele editii Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct, Observator 13 si 16, Mr. Bean si serialul Biblia s-au clasat pe primul loc in topul preferintelor celor de acasa.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

2,7

16,2

151

Pro TV

2,5

14,7

137

Kanal D

1,1

6,7

63

Ziua a inceput in forta pentru Antena 1 cu multa voie buna alaturi de cei mai simpatici matinali si invitatii lor. Neatza cu Razvan si Dani a condus clasamentul de audienta la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban, cu un share de 20,9 % si 3 % rating, depasind posturile Pro TV si Kanal D care au inregistrat, in acelasi interval orar, 20,7 %, respectiv 4,2 % share.

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEATZA CU RAZVAN SI DANI, 07:59-10:57

Antena 1

3

20,9

166

Pro TV

3

20,7

164

Kanal D

0,6

4,2

33

Dupa o petrecere ca la carte, cu mult umor, muzica si dans, telespectatorii au continuat distractia alaturi de indragitii concurenti de la Mireasa pentru fiul meu care au sarbatorit 1 mai in aer liber, intr-o atmosfera vesela, lasand la o parte micile tensiuni si discutii in contradictoriu. Si ieri, emisiunea “Mireasa pentru fiul meu” a fost lider de piata cu ambele editii, atat la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cat si la nivelul targeturilor all urban, 18 + urban si national.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU -DIM, 10:57-12:57

Antena 1

2,6

18,3

146

Pro TV

1,2

8,2

66

Antena 3

0,5

3,8

30

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA, 14:00-15:59

Antena 1

2,7

16,4

149

Pro TV

1,5

9,3

84

Antena 3

1,3

7,9

72

Postul Antena 1 a devansat, din nou, concurenta cu Observator 13 si Observator 16, ambele jurnale de stiri situandu-se pe prima pozitie in topul preferintelor celor de acasa la nivelul mai multor targeturi: 18-49 urban, all urban, 18 + urban si national.

De la ora 17.00, Acces Direct, emisiune moderata de Simona Gherghe, a revenit cu cele mai tari exclusivitati si subiecte incendiare, editia de 1 mai conducand clasamentul de audienta la nivelul targetului 18+ Urban cu un share de 18,1 % si 4,6 procente rating. Locul secund a revenit postului Pro TV care a inregistrat la nivelul aceluiasi target 4,3 % rating si 17,2 % cota de piata.

18+Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT, 16:57-18:58

Antena 1

4,6

18,1

420

Pro TV

4,3

17,2

399

Kanal D

1,6

6,3

146

Alaturi de Mihai Bendeac, cele mai inedite duete si sketch-uri savuroase i-au incantat pe cei de acasa intr-o noua editie Romanii au artisti. “Deschideti poarta soarelui”, “Cenusareasa”, “Pentru voi, muguri noi” sunt doar cateva dintre momentele muzicale de exceptie de care telespectatorii s-au bucurat ieri. Intre invitatii carismaticului actor Mihai Bendeac in aceasta editie s-au numarat Marius Teicu, Mihai Constantinescu, Connect-R, Andreea Banica, Aurelian Temisan, Raluka, Ioana Anuta, Anca Turcasiu si Dan Helciug. In minutul de aur, 21:16, 421.000 de telespectatori urmareau Romanii au artisti la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.

Si Mr. Bean s-a situat pe prima pozitie in topul telespectatorilor la nivelul targeturilor 18-49 urban, all urban, 18+ urban si national. Seara s-a terminat in aceeasi nota pentru Antena 1, cu miniseria Biblia, serialul impunandu-se lider de piata la nivelul mai multor categorii de public. Ecranizarea dupã cartea sfantã a umanitãtii si-a cucerit telespectatorii de la primul panã la ultimul minut. Astfel, serialul a inregistrat pe targetul 18-49 Urban 3,6 puncte rating si 12 % share, fiind urmat de Pro TV cu 3,4% rating si 11,4% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

SERIAL "BIBLIA", 22:33-24:30

Antena 1

3,6

12

198

Pro TV

3,4

11,4

189

Kanal D

2,4

8

133

Miniseria Biblia a mai condus clasamentul de audienta la nivelul targeturilor all urban si 18+ Urban. O productie 2013, miniseria compusã din 10 episoade incearcã sã redea capitole semnificative ale Sfintei Scripturi, inclusiv calatoria lui Noe cu Arca, povestea lui Avram, Exodul, povestea lui Samson si Dalila, si nasterea, moartea si invierea lui Iisus Hristos.

Recomandari