Astfel, in intervalul de difuzare al meciului, GSP TV a condus topul televiziunilor de sport cu 2,5% cota de piata, fiind urmarit de cei mai multi telespectatori de la nivelul targetului 15-54 barbati urban. La o distanta semnificativa s-a aflat Sport.ro, ocupantul celei de-a doua pozitii in topul televiziunilor de sport, care a inregistrat doar 1% share la nivelul aceluiasi target. Eurosport a ocupat cel de-al treilea loc in clasament cu 0,5% cota de piata.
Aceeasi diferenta semnificativa in audiente s-a mentinut si la nivelul targetului all urban. In slotul 20:10-21:59, GSP TV a inregistrat 1,7 cota de piata, in timp ce Sport.ro obtinea doar 0,7% share la nivelul acestui target. A treia pozitie a fost ocupata tot de Eurosport cu 0,5 procente cota de piata.
Sursa: Kantar Media
Alimentele contrafacute dauneaza sanatatii, dar aduc profit comerciantilor. Afla de la Observator 19 cum le poti recunoa... Dan Capatos, fruntas in clasamentul audientelor...