Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Poftiţi pe la noi: Poftiţi la circ

În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență în Day Time, Access si Late Fringe

În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență atât în intervalul Day Time (cuprins între 10.00 – 16.00), Access (16.00 – 19.00)cît și în Late Fringe (23.00 – 02.00), surclasând concurența la nivelul tuturor categoriilor de public.

În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență atât în intervalul Day Time (cuprins între 10.00 – 16.00), Access (16.00 – 19.00)cît și în Late Fringe (23.00 – 02.00), surclasând concurența la nivelul tuturor categoriilor de public.

La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, în Day Time, în luna octombrie, Antena 1 se claseaza pe primul loc cu o audiență medie de 2,1 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea, cu 1,8 puncte de rating și 11,5% cotă de piață.

La nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV s-a clasat abia pe poziția a treia cu 1,8 puncte de rating și 9,1% cotă de piață, după Antena 3, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul I cu 2,4 puncte de rating și 12,1% cotă de piață.

Pe publicul național, Antena 1 își păstrează poziția de lider cu o audiență medie de 2,2 puncte de rating și 12,2 % cotă de piață, urmată de ProTV cu 1,8 puncte de rating și 9,6% cotă de piață.

În octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență și în Access (16.00-19.00), conducând atât la nivelul publicului comercial din mediul urban, cât și la nivelul celui urban și național.

Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, în Access, în luna octombrie, Antena 1 se claseaza pe primul loc cu o audiență medie de 4,1 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea, cu 4,2 puncte de rating și 17,8% cotă de piață.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe locul I cu 5,1 puncte de rating și 17,2% cotă de piață, iar Pro TV, clasat pe locul al doilea, a înregistrat 4 puncte de rating și 13,5% cotă de piață.

Pe publicul național, Antena 1 își păstrează poziția de lider cu o audiență medie de 4,9 puncte de rating și 17,7 % cotă de piață, urmată de ProTV cu 4 puncte de rating și 14,4% cotă de piață.

La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, în Late Fringe ((23.00 – 02.00), Antena 1 se claseaza pe primul loc cu o audiență medie de 3,7 puncte de rating și 17,4% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea, cu 3,5 puncte de rating și 16,7% cotă de piață.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 deține supremația cu 3,2 puncte de rating și 14,4% cotă de piață, în timp ce ProTV se situeaza pe poziția secundă cu 2,5 puncte de rating și 11,5% cotă de piață.

Pe publicul național, Antena 1 se situează tot pe primul loc cu o audiență medie de 2,7 puncte de rating și 13,6% cotă de piață, urmată de ProTV pe locul al doilea cu 2,4 puncte de rating și 12,3% cotă de piață.

În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență în timpul emisiunii Un show păcătos, pe toate categoriile de public.

Așa se face că pe intervalul său orar, emisiunea Un show păcătos se afla primul loc in topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrând o audiență medie de 3,7 puncte de rating și 17% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 3,1 puncte de rating și 14,2% cotă de piață.

Un show păcătos se află pe prima poziiție și la nivelul publicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 3 puncte de rating și 13,2% cotă de piață, în timp ce ProTV se situează abia pe locul al treilea, după Antena 3 cu 2,2 puncte de rating și 9,8% cotă de piață.

Antena 1 rămîne lider pe perioada difuzării show-ului prezentat de Dan Capatos și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Un show păcătos înregistrează o audiență medie de 2,5 puncte de rating și 12,8% cotă de piață, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 2,1 puncte de rating și 10,8% cotă de piață.

În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență în timpul emisiunii Acces direct, care a avut un leadership de 91% pe întreg publicul din mediul urban.

Pe intervalul său orar, emisiunea Acces direct se afla primul loc in topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrând o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 22,4% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 4,8 puncte de rating și 20,5% cotă de piață.

Acces direct se află pe prima poziție și la nivelul publicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 6,5 puncte de rating și 20,9% cotă de piață, urmată de ProTv cu 5 puncte de rating și 16% cotă de piață.

Clasamentul rămâne neschimbat și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Acces direct înregistrează o audiență medie de 6,1 puncte de rating și 21% cotă de piață, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 5,2 puncte de rating și 18% cotă de piață.

În luna octombrie, emisiunea Te cunosc de undeva difuzată sâmbătă seara la Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând un leadership de 100% pe întreg publicul din mediul urban.

Pe intervalul său orar, emisiunea Te cunosc de undeva se afla primul loc pe toate categoriile de public.

Te cunosc de undeva se află pe prima poziție și la nivelul publicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 9,1 puncte de rating și 19,9% cotă de piață, urmată de ProTv cu 6,1 puncte de rating și 13,5% cotă de piață.

Clasamentul rămâne neschimbat și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Te cunosc de undeva înregistrează o audiență medie de 7,7 puncte de rating și 16,9% cotă de piață, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 6,5 puncte de rating și 14,5% cotă de piață.

Mireasă pentru fiul meu a înregistrat un leadership de 100% atât pe publicul comercial din mediul urban

Telespectatorii i-au fost aproape şi Mirelei Boureanu Vaida, emisiunea prezentată de aceasta, Mireasă pentru fiul meu, înregistrând un leadership de 100% atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât şi pe publicul naţional, în primul interval de difuzare.

Astfel, în intervalul 11:00 – 12:00, Mireasă pentru fiul meu se află pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani unde a obținut, în medie, 2 puncte de rating și 15,7% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă era ocupată de ProTv, cu 1,1 puncte de rating și 8,6% cotă de piață.

Primul interval de difuzare a emisiunii prezentate de Mirela Boureanu Vaida se află pe prima poziție și la nivelul publicului din mediul urban, unde Antena 1 a înregistrat 2,1 puncte de rating și 13,5% cotă de piață, în vreme ce principalul competitor, ProTv, a ocupat abia a patra poziţie în clasament cu 1 punct de rating și 6,4% cotă de piață.

Clasamentul rămâne neschimbat și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Mireasă pentru fiul meu, intervalul de dimineaţă, a obținut o audiență medie de 2 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă, ProTv s-a situat tot pe cea de-a patra poziţie, cu 1 punct de rating și 6,9% cotă de piață.

Şi în intervalul de după-amiază, 14:00 – 16:00 (luni – vineri), emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida se află pe primul loc in topul preferințelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani. Emisiunea a înregistrat, în medie, 2,4 puncte de rating și 16% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a ocupat abia locul al III-lea cu 1,5 puncte de rating și 9,9% cotă de piață.

Telespectatorii au fost interesați și de programele de știri ale Antenei 1. Observatorul dimineții a condus, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 3,3 puncte de rating și 33,4 procente din cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,1 puncte de rating și 21,4% cotă de piață. Pe acest segment, programul a obținut un leadership de 100%. Pe publicul din mediul urban, Observatorul dimineții a condus în același înterval cu o medie de 3,3 puncte de rating și 26,1 % cotă de piață, urmat de Pro Tv cu 2,7 puncte de rating și 21,6% cotă de piață.

Recomandari