Antena Căutare

Inceput de aprilie in forta la Antena 1!

De 1 aprilie, romanii au ramas alaturi de Antena 1, postul conducand clasamentul de audienta la nivelul intregii zile si pe toate targeturile relevante. Observatorul diminetii, Mireasa pentru fiul, Observator 16 si Acces Direct s-au situat si ieri in topul preferintelor telespectatorilor la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.

Romanii au preferat si ieri productiile Antenei 1, postul cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri un rating mediu de 3.2% si o cota de piata de 15.9% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. Si la nivelul targetului all urban, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata de aceasta data de Kanal D, in vreme ce Pro Tv a ocupat abia cea de-a treia pozitie in clasamanent.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.2

15.9

178

Pro TV

3.2

15.7

175

Kanal D

2.4

11.9

133

Prima TV

0.8

3.8

43

Acasa

0.8

3.7

42

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.3

14.1

346

Kanal D

3

13

318

Pro TV

3

12.9

315

Antena 3

1.6

6.6

163

Acasa

0.8

3.3

81

Articolul continuă după reclamă

Inca de la primele ore ale diminetii, telespectatorii au ales Antena 1, jurnalul de stiri de la ora 6, clasandu-se pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat un rating de 2.8% si o cota de piata de 26.5% la nivelul targetului 18-49 urban, in timp ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat 2.4% rating si 23.2% cota de piata.

Cel mai iubit realityshow matrimonial din Romania isi confirma si el statutul. Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, emisiunea inregistrand ieri o cota de piata de 28% si un rating mediu de 4.7% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de 7.5% si un rating mediu de doar 1.3 procente. Si la nivelul targetului all urban, emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a fost preferata celor mai multi romani.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (13:58-16:00)

Antena 1

4.7

28

261

Pro TV

1.3

7.5

70

Kanal D

1.1

6.5

60

Acasa

0.9

5.6

52

Antena 3

0.5

3.2

30

Pe primul loc in preferintele romanilor din mediul urban au ramas si jurnalele de stiri de peste zi, Observator 16 aducand in fata micilor ecrane aproape 200.000 de telespectatori din targetul comercial al statiei. Astfel, jurnalul prezntat de Mihaela Calin a inregistrat un rating mediu de 3.5% si o cota de piata de 19.5% la nivelul targetului 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Kanal D cu 2.4% rating si 13.4% cota de piata.

Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul 17-19, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targeturilor 18-49 urban, all urban si national. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4.5% si 18.7% cota de piata la nivelul targetului 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 4.3% si o cota de piata de 18%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-18:58)

Antena 1

4.5

18.7

250

Pro TV

4.3

18

240

Kanal D

1.8

7.7

102

Prima TV

1.4

5.6

75

Acasa

0.9

3.8

51

De ziua Pacalelilor, romanii au gustat glumele atent planuite de campionul divertismentului, Dan Negru, aproape un milion de telespectatori din mediul urban urmarind ieri seara, in minutul de aur, 21:42 cea mai noua editie a emisiunii Plasa de stele, la Antena 1.

Intact Media Group isi consolideaza pozitia de lider in audiente, in primul trimestru al lui 2013... Iubitori de arte martiale, uniti-va! Jet Li si DMX sunt "Parteneri neobisnuiti", dar obisnuiti cu bataia! (Ant...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei Marti, 10.12.2024, 19:00
2025 de exceptie Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x