- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Important de mentionat este ca, in primul trimestru al anului 2013, posturile Intact conduc clasamentul audientelor pe majoritatea intervalelor orare. Whole Day, Day Time, Acces si Late Fringe sunt segmentele in care valorile cotelor de piata inregistrate de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv si Gsp Tv sunt superioare celor ale CME.
In luna martie, emisiunile care au performat cel mai bine din punct de vedere al cotei de piata sunt, in Day Time, Mireasa pentru fiul meu, cu Mirela Boureanu Vaida, show lider de audienta intr-o proportie covarsitoare. Observatorul orei 13,00, dar si “Previziunile zilei”, cu Sabina Iosub si Niels Schnecker sunt productii care au contribuit la lidership-ul inregistrat de televiziunile IMG.
In acelasi interval orar, 10,00 – 16,00, posturile IMG sunt lider si in randul publicului commercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
In Access, dintre productiile posturilor Intact, cota de piata cea mai mare este inregistrata de show-ul Antenei 1 prezentat de Simona Gherghe, Acces direct, 17,2%. In clasamentul emisiunilor IMG urmeaza Observatorul orei 16,00, cu Mihaela Calin la pupitru si Esential (Mihaela Barzila), talk-show-uri Antena 3.
Valorea cotei de piata inregistrat in Late-Fringe-ul lunii martie, 20,7%, a adus egalitate intre doua mari trusturi, Intact Media Group si CME. “Un show pacatos” al lui Dan Capatos, este pe primul loc intre emisiunile IMG din punct de vedere al market-share, 9,4%, urmat de “In gura presei”, cu Mircea Badea si buletinele de Stiri nocturne ale Antenei 3.
Romania Danseaza | Dinamic, trupa ruseasca din Bucuresti... Inceput de aprilie in forta la Antena 1! ...