Telespectatorii le-au fost si ei alaturi in numar foarte mare, ambele intervale de difuzare ale emisiunii fiind lider de audienta. Nu una, ci doua nunti au avut loc aseara in emisiune, spre marea bucurie a celor prezenti. Andreea si Alin si Lorena si George au spus „Da” in fata ofiterului starii civile, dar mirii competitiei au fost declarati Lorena si George, cei care au si castigat marele premiu „Mireasa pentru fiul meu”.
Astfel, in intervalul 17:00 – 19:00, in care cele trei cupluri finaliste s-au pregatit cum au stiut mai bine pentru posibila nunta, Antena 1 s-a impus ca lider detasat de audienta la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Pe targetul comercial, 18-49 urban, „Mireasa pentru fiul meu - Exit Show” a inregistrat o cota de piata de 18.3 procente si un rating mediu de 3.8%, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
In minutul de aur, 18:24, peste 1.323.000 de telespectatori la nivel national urmareau ultimele pregatiri inainte de nunta, aproape triplu fata de cei care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target urmareau programul oferit de Pro Tv.
Momentul mult asteptat, atat de catre concurenti, cat si de telespectatori, „Mireasa pentru fiul meu – Nunta”, difuzata aseara in intervalul 20:30 – 00:45 s-a impus si ea ca lider de audienta, inregistrand o cota de piata de 18.5% si un rating mediu de 6.8% la nivel urban. Minutul de aur in acest interval, inregistrat la 22:15, a adus in fata televizoarelor aproape 2.000.000 de telespectatori la nivel national.
Luni, incepand cu ora 12:00, dar si in intervalul 14:00 – 16:00, colegul Mirelei, Andrei, le da intalnire telespectatorilor timp de cinci zile pentru a depana impreuna cele mai frumoase momente din caravana „Mireasa pentru fiul meu”. Un nou sezon al celui mai indragit reality show matrimonial din Romania ia startul sambata viitoare, la Antena 1.
ALEGE SA NU SUFERI! Decontarea din bugetul de stat a protezelor mamare, o sansa pentru femeile mutilate de cancer!... Irina Cordoneanu, vacanta speciala in Olanda...