Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% si o cota de piata de 18.1% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 642 000 de telespectatori la nivel national au urmarit ieri Antena 1, intreaga zi.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole Day (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.2 | 18.1 | 179 |
Pro TV | 3.2 | 18 | 178 |
Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.4% si 19.1% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 985 000 de telespectatori la nivel urban urmareau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Prime Time (19:00-23:00) | Antena 1 | 9.4 | 19.1 | 985 |
Pro TV | 8.9 | 18.1 | 933 |
Cea de-a sasea editie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.
Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a inregistrat aseara un rating mediu de 11.2% si o cota de piata de 21.5% pe segmentul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu doar 8.9% rating si 17.1% cota de piata.
Urban All | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next star (20:28-23:01) | Antena 1 | 11.2 | 21.5 | 1178 |
Pro TV | 8.9 | 17.1 | 937 |
Si la nivel national, Next Star a fost prima optiune a celor mai multi romani, emisiunea lui Dan Negru fiind urmarita, in medie de 1 859 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.8% si 18.7% cota de piata. Pozitia secunda in topul audientelor a fost ocupata tot de Pro Tv.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next star (20:28-23:01) | Antena 1 | 9.8 | 18.7 | 1859 |
Pro TV | 9.4 | 18 | 1785 |
In minutul de aur, 22:15, peste 2 435 000 de telespectatori la nivel national au urmarit momentul Carinei Mihaila, o concurenta de doar 11 anisori, care a uimit pe toata lumea cu un numar de teatru exceptional, avandu-l partener pe actorul Valentin Teodosiu. De altfel, Carina a fost desemnata si castigatoarea editiei cu numarul sase a emisiunii „Next Star”.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:15 | 12.8 | 25.2 | 2435 | 9.1 | 18 | 1733 |
Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 29.2% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.5% si 24.1% cota de piata.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) | Antena 1 | 3 | 29.2 | 166 |
Pro TV | 2.5 | 24.1 | 137 |
Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 20.6% si un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro TV, cu o rating mediu de doar 0.9% si 6.7% share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa DA (13:58-16:00) | Antena 1 | 2.8 | 20.6 | 157 |
Pro TV | 0.9 | 6.7 | 51 |
Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4.2% si o cota de piata de 20% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 3.6% rating si 17.1% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces direct (16:56-19:00) | Antena 1 | 4.2 | 20 | 236 |
Pro TV | 3.6 | 17.1 | 201 |
In minutul de aur, inregistrat la 17:57, 836 000 de telespectatori la nivel urban au urmarit emisiunea Simonei Gherghe, in vreme ce doar 252 000 au urmarit „La Maruta”.
Minut de aur Urban All | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
17:57 | 8 | 28.9 | 836 | 2.4 | 8.7 | 252 |
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 24 octombrie 2013 |
Desecretizarea dosarului de urmarire a Regelui Mihai, duminica, "In premiera"... Probleme in paradis? Bianca, aparitie publica fara verigheta...