Antena Căutare

Peste 2.4 milioane de telespectatori au urmarit aseara "Next Star"

Zi extraordinara ieri pentru Antena 1. Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in Prime Time

Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% si o cota de piata de 18.1% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 642 000 de telespectatori la nivel national au urmarit ieri Antena 1, intreaga zi.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.2

18.1

179

Pro TV

3.2

18

178

Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.4% si 19.1% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 985 000 de telespectatori la nivel urban urmareau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

9.4

19.1

985

Pro TV

8.9

18.1

933

Cea de-a sasea editie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.

Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a inregistrat aseara un rating mediu de 11.2% si o cota de piata de 21.5% pe segmentul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu doar 8.9% rating si 17.1% cota de piata.

Urban All

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next star (20:28-23:01)

Antena 1

11.2

21.5

1178

Pro TV

8.9

17.1

937

Si la nivel national, Next Star a fost prima optiune a celor mai multi romani, emisiunea lui Dan Negru fiind urmarita, in medie de 1 859 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.8% si 18.7% cota de piata. Pozitia secunda in topul audientelor a fost ocupata tot de Pro Tv.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next star (20:28-23:01)

Antena 1

9.8

18.7

1859

Pro TV

9.4

18

1785

In minutul de aur, 22:15, peste 2 435 000 de telespectatori la nivel national au urmarit momentul Carinei Mihaila, o concurenta de doar 11 anisori, care a uimit pe toata lumea cu un numar de teatru exceptional, avandu-l partener pe actorul Valentin Teodosiu. De altfel, Carina a fost desemnata si castigatoarea editiei cu numarul sase a emisiunii „Next Star”.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:15

12.8

25.2

2435

9.1

18

1733

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 29.2% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.5% si 24.1% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3

29.2

166

Pro TV

2.5

24.1

137

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 20.6% si un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro TV, cu o rating mediu de doar 0.9% si 6.7% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa DA (13:58-16:00)

Antena 1

2.8

20.6

157

Pro TV

0.9

6.7

51

Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4.2% si o cota de piata de 20% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 3.6% rating si 17.1% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:56-19:00)

Antena 1

4.2

20

236

Pro TV

3.6

17.1

201

In minutul de aur, inregistrat la 17:57, 836 000 de telespectatori la nivel urban au urmarit emisiunea Simonei Gherghe, in vreme ce doar 252 000 au urmarit „La Maruta”.

Minut de aur Urban All

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

17:57

8

28.9

836

2.4

8.7

252

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 24 octombrie 2013

Desecretizarea dosarului de urmarire a Regelui Mihai, duminica, "In premiera"... Probleme in paradis? Bianca, aparitie publica fara verigheta...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x