Antena Căutare

Peste un milion de telespectatori au urmărit joi “Acces Direct”

Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă.

Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Astfel, emisiunea Acces Direct a fost lider de audientă joi, la nivelul tuturor targeturilor, 18-49 urban, all urban şi national.

La nivelul targetului comercial 18-49 urban, emisiunea Simonei a înregistrat un rating mediu de 4,3% şi 21,3% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, ProTv, pe locul secund cu un rating de 3,6% şi 17,5% share.

Şi la nivel urban, Acces Direct a fost prima opţiune în topul preferinţelor telespectatorilor, emisiunea Simonei înregistrând un rating mediu de 5,3% rating şi 19,4% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv înregistra la nivelul aceluiaşi target 3,9% rating şi 14,2% cotă de piaţă.

În ceea ce priveşte targetul Naţional, Acces Direct a punctat un rating mediu de 4,6% şi 19,2% share, spre deosebire de ProTv care înregistra cu Ştirile ProTV 17 şi emisiunea La Măruţă un rating de 3,9% rating şi 16,2% cotă de piaţă.

În minutul de aur, 18:22, peste 1 175 000 de telespectatori la nivel national urmăreau emisiunea prezentată de Simona Gherghe, aproape de trei ori mai mulţi faţă de cei care se uitau la emisiunea La Măruţă difuzată de ProTv.

Dimineaţa a început cu cifre bune pentru Antena 1, pentru că Observatorul dimineţii prezentat de Olivia Păunescu şi Valentin Butnaru a înregistrat un rating mediu de 2,4% şi 25,2% cotă de piaţă la nivelul targetului commercial 18-49 urban, spre deosebire de programul oferit de ProTv, care înregistra un rating de 2,2% şi 22,8% share, la nivelul aceluiaşi target.

Mihaela Călin, prezentatoarea Observatorului orei 16:00, a dus şi ea buletinul de ştiri pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targetului commercial 18-49 urban, înregistrând un rating mediu de 3,1% şi 18,7% cotă de piaţă, dublu faţă de principalul competitor, ProTV, care înregistra 1,5% cotă de piaţă şi 9,3% share.

Românii au rămas şi ieri alături de Mirela Boureanu Vaida, Mireasă pentru fiul meu de după-amiază impunându-se ca lider detaşat de audienţă, în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2,5% şi 16,6% cotă de piaţă, faţă de următorul clasat, Kanal D, ce înregistra atunci doar 1,4% rating şi 9,4% cotă de piaţă.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, all urban si national
Perioada 26 iunie 2014

Numai de bine: Despre aerial yoga, terapia prin criogenie şi secretele machiajului de seară... Despre cum sunt urşii României traficaţi şi torturaţi, "În premieră", duminică, la Antena 3...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x