Antena Căutare

Televiziunile Intact, creşteri importante pe publicul comercial în intervalul ianuarie - august 2015

Intact Media Group îşi păstrează primele locuri, pe intervale orare cheie, în intervalul ianuarie -august 2015, pe targeturi importante, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Intact Media Group îşi păstrează primele locuri, pe intervale orare cheie, în intervalul ianuarie -august 2015, pe targeturi importante, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. “Antenele” au creşteri de audienţă pe toate intervalele orare în rândul publicului commercial, în primele opt luni ale anului.

Intact Media Group ianuarie – august 2015

- Televiziunile Grupului sunt lider pe două intervale orare pe publicul comercial, pe cinci intervale pe publicul All Urban și pe patru pe Național.

- Posturile Intact deţin primele locuri în Whole Day, la nivel All Urban şi Naţional, surclasând trustul concurent CME.

Articolul continuă după reclamă

- În luna august, “Antenele” conduc în Day Time, pe publicul tânăr, 18 – 49 Urban.

Antena 1

Ianuarie – August 2015 vs ianuarie – august 2014

- Postul generalist al Grupului Intact este lider de audienţă în Day Time, în rândul publicului comercial şi conduce clasamentul de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional.

August 2015 vs August 2014

- Antena 1 este lider pe aceleaşi intervale orare ca în intervalul ianuarie – august: Day Time si Access la nivel National si All Urban.

- In Day-Time, la nivel Naţional, Antena 1 conduce clasamentul, în timp ce postul concurent, Pro TV, este pe locul al treilea.

- Cele mai urmărite emisiuni ale postului în luna august au fost “Mireasă pentru fiul meu”, “Te pui cu blondele” şi “Splash, vedete la apa”. (Target: 18 – 49 Urban + g).

Antena Stars

Ianuarie – august 2015 vs ianuarie – august 2014

- Postul care prezintă cele mai noi şi interesante ştiri mondene are creşteri de audienţă importante, pe toate intervalele orare.

- Cele mai importante aprecieri ale postului au loc în intervalele Morning şi Day Time, 27%, respectiv 29% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

August 2015 vs august 2014

- Şi în luna august, Antena Stars înregistrează creşteri, aprecierea în Prime-time fiind de 29%.

- Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Party Like a Star”, “Insula iubirii” (prima serie) şi “Star Chef”.

Antena 3

Ianuarie – august 2015 vs ianuarie – august 2014

- Cel mai urmărit post de ştiri din România ocupă şi în această luna primele locuri pe toate intervalele orare analizate, pe target 18+ Urban.
August 2015 vs august 2014

- Cele mai urmărite emisiuni ale postului sunt “Sinteza zilei”, “Exces de putere” şi “Q&A”.

Euforia TV

- Postul dedicat doamnelor înregistrează o spectaculoasă creştere a cotei de piaţă în Prime-Time de 120% în august 2015, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.

- Şi în Whole Day, Euforia TV are o apreciere de 27% şi este lider de audienţă în Late Fringe pe nişa din care face parte.

- Cele mai urmărite programe ale postului sunt “Prizoniera dragostei”, urmărită în medie, de 42 000 de femei din targetul 18-49 femei urban, urmată de “Friends” şi “Curajul iubirii”.

ZU TV
- In luna august, postul destinat publicului tanar, are creşteri mari de audienţă, pe toate intervalele orare.

- Cea mai importantă apreciere are loc în Late Fringe, de 175% comparativ cu august 2014, in rândul publicului cu varste cuprinse între 15 şi 34 de ani.

- Cele mai vizionate emisiuni ale postului în luna august au fost: “Most Wanted”, “Poliţia muzicii” şi “Omul străzii”.


In medie, într-o zi obişnuită, 10.159.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele opt luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.368.000 milioane telespectatori.

Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere.

Vedetele Antena 1 sună de intrare!... Nicolae și Cătălina, momente de tandrețe în jacuzzi! Cum se distrează foștii concurenți de la ”Mireasă pentru fiul meu”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 7 noiembrie 2024. Angel și fiica sa, Ana Maria au câștigat 3.500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 7 noiembrie 2024. Angel și fiica sa, Ana Maria au câștigat 3.500 de lei Vineri, 01.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x