- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Primele trei luni ale anului 2015 au adus televiziunilor Intact Media Group creşteri de audienţă lunare pe toate target-urile care contează, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2014.
Două dintre cele cinci televiziuni ale grupului se regăsesc în top 3 televiziuni la nivel urban, iar în mod unic pentru un trust din România, Intact deţine trei poziţii în top 10 canale TV la nivelul targetului comercial. Peste 11 milioane de oameni urmăresc zi de zi, la nivel Naţional, cel puţin un minut din programele Antenelor, fiecare dintre acestea adresându-se, din punct de vedere conţinut, unui public diferit.
La nivel de trust
Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV si Zu TV sunt lider de audiență pe interval orare cheie.
• Pe targetul comercial, Antenele conduc detasat în intervalele Morning, Day Time si Access.
• Targetul All Urban aduce posturilor Intact leadershipul pe cinci intervale orare (Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Night).
• Pe National, “Antenele” conduc în Whole Day, Day Time, Access si Late Fringe.
• Creșterile cele mai importante sunt în Morning si Access, pe toate cele trei target-uri, All Urban, Comercial și Național.
• Posturile trustului concurent, CME, înregistrează scăderi pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu primul trimestru al anului 2014.
Antena 1
• Postul generalist al Intact Media Group are aprecieri pe toate intervalele orare, pe targetul comercial. Cea mai mare dintre ele are loc în slot-urile Access si Morning: cota de piaţă este cu16%, respectiv 15% mai mare comparativ cu primul trimestru al anului precedent.
• Antena 1 este lider absolut de audiență în Day Time și Access.
Antena Stars
• Audienţele Antena Stars pastreaza un trend puternic ascendent, pe majoritatea intervalelor orare.
• Cele mai mari creșteri se înregistrează în Day Time (+33%) și Morning (+31%), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Antena 3
* Postul de știri al Intact Media Group ramâne liderul detașat de audienţă în rândul nişei din care face parte şi înregistrează creşteri importante de audienţă comparativ cu primele trei luni ale lui 2014 pe toate intervalele orare, printre care 20% în Prime-Time şi 34% în Late Fringe.
Cele mai urmărite show-uri au fost “Sinteza zilei”, “Punctul de întâlnire”, “În premieră”, “Subiectiv”, “Q & A”, “La ordinea zilei” sau “În gura presei” .
Zu TV
* Cel mai recent lansat post de televiziune al Grupului Intact, Zu TV, este lider de audiență în primele trei luni ale anului pe trei intervale importante, Prime-Time, Morning si Late Fringe.
11.052.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele trei luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 8 milioane telespectatori.
Martie
La nivel de trust
• În luna martie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, televiziunile Intact au audiența în creștere pe toate intervalele orare, pe toate targeturile importante.
• Posturile conduc, pe targetul comercial, in Morning, Day Time si Acces. La nivelul targetului All Urban, “Antenele” sunt lider pe cinci intervale orare, iar pe National, pe patru target-uri.
• În Prime-Time, la nivel comercial, aprecierea este de 14%, în timp ce cota de piață a trustului concurent CME, în același interval orar, scade cu 6%.
Antena 1
• Cota de piață a postului generalist al Intact Media Group se înscrie pe un trend ascendent pe majoritatea intervalelor orare.
• Antena 1 este lider absolut de audiență în Day Time pe 18-49 Urban.
• La nivelul target-urilor All Urban si National, Antena 1 conduce în Day Time (Cand sunt transmise emisiunile Mireasa pentru fiul meu si Observatorul orei 13,00) și Access (Observator 16,00 si emisiunea Acces Direct).
• În topul celor mai vizionate emisiuni ale lunii martie, se află “Te cunosc de undeva”, “Burlacul”, “Hell’s Kitchen”, în Prime – Time. “Neatza cu Razvan si Dani”, “Acces Direct”, “Un show pacatos” și emisiunile de știri marca Observator se află pe primele locuri in preferințele telespectatorilor români.
• În luna martie, peste 5 milioane de oameni au urmărit programele Antenei 1 la nivel urban, timp de cel puțin un minut, de-a lungul întregii zile.
Antena Stars
• Postul cu show-uri mondene al trustului Intact are cota de piață în creștere pe toate intervalele orare în luna martie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
• Cea mai mare creștere are loc în Access = cu 38% mai mult față de aceeași lună a anului trecut
• Cele mai vizionate emisiuni ale postului în luna martie sunt Vedetop, Rai da’ buni și Dosarele Vip.
Antena 3
• Televiziunea de știri a Grupului Intact rămâne liderul incontestabil în audiențe pe nișa din care face parte, cu aprecieri pe toate intervalele orare și pe toate targeturile care contează.
• În Late Night, când este difuzată ultima parte a emisiunii “Sinteza zilei”, precum și “În gura presei”, cu Mircea Badea, creșterea cotei de piață este de 42% comparativ cu luna martie a anului trecut.
Euforia TV
• Postul dedicat femeilor sofisticate, Euforia TV, își răsfață telespectatoarele cu cele mai îndrăgite seriale la nivel internaţional.
• Din 6 aprilie, de la ora 20,00, Euforia TV va începe să difuzeze, de luni, până vineri, producția turcească de megasucces, “Legea Pământului”.
• Între cele mai urmarite productii transmise de Euforia TV, în luna martie, au fost “Dr. House”, “Podul” si “Downton Abbey”.
Zu TV
* Postul adresat tinerilor cu vârste cuprinse intre 15 si 34 de ani își păstrează primul loc pe nisa să pe intervale orare importante: Prime-Time, Morning și Late Fringe.