Live acumFilm: Maleficent
Prime Time 20:00Film: Maleficent

Zi de top ieri la Antena 1

Zi extraordinara ieri pentru Antena 1. Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta. Observatorul diminetii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu,  Acces Direct si Un show pacatos s-au impus ca lider detasat de audienta la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 3.1% si 18.9% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar, un rating mediu de 2.8% si 16.7% cota de piata. Observatorul orei 16 a fost si el preferatul publicului, fiind urmarit in medie de peste 896 000 de telespectatori la nivel national.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 13 (13:00-13:53)

Antena 1

3.1

18.9

175

Pro TV

2.8

16.7

155

Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 5.9% si o cota de piata de 20.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 5.4% rating si 18.5% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

5.9

20.2

327

Pro TV

5.4

18.5

299

In minutul de aur, inregistrat la 17:59, 1 059 000 de telespectatori la nivel urban urmareau emisiunea Simonei Gherghe, in vreme ce doar 435 000 urmareau „La Maruta”.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

17:59

10.1

27.8

1059

4.1

11.4

435

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 22.1% si un rating mediu de 4.1% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 6.4% si un rating mediu de 1.2 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00)

Antena 1

4.1

22.1

230

Pro TV

1.2

6.4

67

Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 154 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmarind in medie emisiunea Un Show Pacatos, inregistrand un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 10.5 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS (23:01-01:01)

Antena 1

2.8

10.5

154

Prima TV

2.6

9.8

143

Kanal D

2.6

9.8

143

Pro TV

2.4

9.1

133

TVR 1

1.3

4.9

72

In minutul de aur, inregistrat la 23:21, peste 411 000 de telespectatori din mediul urban urmareau aseara Un show Pacatos, in vreme ce doar 163 000 de telespectatori urmareau programul oferit de principalul competitor.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

23:21

3.9

11.3

411

1.6

4.5

163

Recomandari