Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 3.1% si 18.9% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar, un rating mediu de 2.8% si 16.7% cota de piata. Observatorul orei 16 a fost si el preferatul publicului, fiind urmarit in medie de peste 896 000 de telespectatori la nivel national.
| 18-49 Urban | |||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | ||
| OBSERVATOR 13 (13:00-13:53) | Antena 1 | 3.1 | 18.9 | 175 | |
| Pro TV | 2.8 | 16.7 | 155 | ||
Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 5.9% si o cota de piata de 20.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 5.4% rating si 18.5% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.
|
| ||||||||||
|
| 18-49 Urban | |||||||||
|
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | ||||||
|
| ACCES DIRECT (16:57-19:00) | Antena 1 | 5.9 | 20.2 | 327 | |||||
|
| Pro TV | 5.4 | 18.5 | 299 | ||||||
|
|
| |||||||||
In minutul de aur, inregistrat la 17:59, 1 059 000 de telespectatori la nivel urban urmareau emisiunea Simonei Gherghe, in vreme ce doar 435 000 urmareau „La Maruta”.
| Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
| Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
| 17:59 | 10.1 | 27.8 | 1059 | 4.1 | 11.4 | 435 |
Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 22.1% si un rating mediu de 4.1% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 6.4% si un rating mediu de 1.2 procente.
| 18-49 Urban | ||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
| MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 4.1 | 22.1 | 230 |
| Pro TV | 1.2 | 6.4 | 67 | |
Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 154 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmarind in medie emisiunea Un Show Pacatos, inregistrand un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 10.5 procente.
|
| 18-49 Urban | ||||||||||
|
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |||||||
|
| UN SHOW PACATOS (23:01-01:01) | Antena 1 | 2.8 | 10.5 | 154 | ||||||
|
| Prima TV | 2.6 | 9.8 | 143 | |||||||
|
| Kanal D | 2.6 | 9.8 | 143 | |||||||
|
| Pro TV | 2.4 | 9.1 | 133 | |||||||
|
| TVR 1 | 1.3 | 4.9 | 72 | |||||||
|
| |||||||||||
In minutul de aur, inregistrat la 23:21, peste 411 000 de telespectatori din mediul urban urmareau aseara Un show Pacatos, in vreme ce doar 163 000 de telespectatori urmareau programul oferit de principalul competitor.
| Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
| 23:21 | 3.9 | 11.3 | 411 | 1.6 | 4.5 | 163 |
A venit din America sa participe la X Factor si l-a cucerit din prima pe cel mai dur jurat. Cheloo: "Eu o vreau!&qu... Observator 19:00: De ce au loc atatea cutremure in judetul Galati?...