Antena

Prin ce a trecut Ramona Olaru în vacanța ei în Cairo. "Am pierdut pașaportul". De ce a ajuns la Ministerul de Interne al Egiptului

Ramona Olaru tocmai s-a întors din vacanță din Cairo, unde se presupunea că se va distra și relaxa. Prezentatoarea rubricii meteo de la Neatza cu Răzvan și Dani a trecut prin numeroase peripeții care i-au stricat vacanța.

Publicat: Marti, 23 Aprilie 2024, 11:06 | Actualizat: Marti, 23 Aprilie 2024, 11:36
Galerie de imagini
Ramona Olaru a povestit pe Insta Story despre peripețiile prin care a trecut în vacanța dn Cairo unde a fost plecată cu o prietenă. Ramona le-a povestit totul urmăritorilor ei în timp ce se machia pentru Neatza.
Instagram

Ramona Olaru a povestit peripețiile din vacanța ei în Cairo

“Totul a început săptămâna trecută când mi-a ieșit acel herpes. A ieșit pur și simplu peste noapte și neanunțat. (...) În momentul în care am ajuns, am aterizat în Cairo, ne-am luat viza de acolo pentru că acolo când aterizezi îți dau o viză pe loc (...) și am ajuns la așteptarea bagajelor. Am așteptat bagajele în jur de vreo 2 ore, lucru care un pic cam mult. (...) Ajunsesem la 12 și ceva noaptea, cam așa. (...) Am ajuns într-o oră la hotel, la recepție să-mi fac check-in-ul și îmi zice “Pașaportul, vă rog”. Caut pașaportul, nimic. Nu mai exista. (…) Am pierdut pașaportul în drumul de ieșire de la aeroport până la Uber”, a zis Ramona inițial.

Pe aceeași temă

Ea a sunat la aeroport și i-a rugat pe cei de-acolo să îl păstreze până va merge ea să îl ia. Apoi a sunat pe toată lumea pe care o cunoștea pentru a o ajuta să ajungă la Ambasada Română din Cairo.

“În timp, în viața mea, am reușit să iau legătura cu oameni foarte mișto și am reușit să iau legătura cu ambasada foarte rapid”, a mai completat prezentatoarea.

Pentru a rezolva problema, Ramona a plecat a doua zi de dimineață cu taixul la Ambasada Română.

“Îți dau un titlu de călătorie, adică un act de călătorie, dar care, ce credeți, nu o să fie suficient ca să vă întoarceți în țară pentru că nu eram în Europa și era greu”, a mai zis frumoasa blondină.

Ramona a trebuit apoi să meargă la Ministerul de Interne al Egiptului pentru a lua o ștampilă de la emigrări pentru a demonstra data la care ea a intrat în Egipt și cu care să poată călători înapoi în țară.

“Vineri și sâmbătă oamenii au weekend, duminică lucrează și Ramona avea să meargă la evenimentul pentru care venise în Cairo”, a povestit Ramona pe Insta Stories.

Ramona a avut și un accident de mașină în Cairo

Pentru a simți totuși că e în vacanță, Ramona a plecat la plajă și apoi a mers la eveniment unde a așteptat 2 ore jumătate să intre la eveniment. Ea nu se aștepta ca acolo să nu se vândă alcool. Pe la 3 dimineața s-a întors spre hotel. Și când erau în Uber, o mașină i-a lovit din spate.

Recomandari A1
Pe aceeași temă

“Băi dar ne-a lovit, ceva de..pentru câteva secunde am pierdut contactul cu realitatea. Eam sigură că nu voiam să ajung la niciun spital”, a spus Ramona care a trecut printr-o sperietură groaznică.

Ramona a zis că se bucură că a plecat cu prietena ei și au avut grijă una de altă, dar și persoana cu care a vorbit de la agenția de turism a ajutat-o mult pentru că îi făcuse asigurare medicală.

“Am reușit să trecem și peste asta râzând. (…) Practic n-am identitate aici”, spunea Ramona.

Apoi duminică dimineață s-a trezit devreme și s-a dus singură la Ministerul de Interne al Egiptului ca să își ia acea ștampilă de care avea nevoie să se întoarcă în țară. Problema era că Ramonei nu îi mergea roaming-ul și nu putea să verifice pe internet adresa să vadă dacă Uberul o duce corect. Șoferul a greșit adresa.

Apoi a stat șoferul cu ea peste tot, deși nu vorbea deloc engleză și a ajutat-o să ajungă la Minister.

“Într-un final cineva ne-a zis că trebuie să mergem la secția de poliție din Cairo. M-am urcat în Uber, trebuia să declar pierderea pașaportului. (…) Am un mod de supraviețuire în mine, ceva incredibil”, a povestit frumoasa prezentatoare.

Pe aceeași temă

Ramona a primit într-un final ștampila și a ajuns înapoi la hotel și n-a mai apucat să viziteze nimic.

“Dar, per total, încă o dată, (…) eu pot orice, indiferent ce s-a întâmpla. (…) Cam asta a fost povestea noastră”, a încheiat Ramona, râzând și fiind recunoascătoare oamenilor care au ajutat-o.

Whatsapp LinkedIn
ramona olaru peripetii vacanta ramona olaru neatza cu razvan si dani
🔥  Tot ce vrei e sa dai play  🔥 Formula 1™, Formula 2™, Formula 3™ și Porsche Supercup™ de la Imola 2024 se văd LIVE online în AntenaPLAY. În perioada 17 - 19 mai, urmărește toate etapele pe canalele dedicate.
Stirile zilei ANCHETĂ. Scoici cu substanţe cancerigene şi metale grele, în farfurii. Pescarii le adună din zone interzise
Citește și
Super Neatza, 14 mai 2024. Prognoza meteo cu Ramona Olaru: Se încălzește ușor în unele zone din țară
Super Neatza, 13 mai 2024. Prognoza meteo cu Ramona Olaru: Vreme rece! Cerul va fi mai mult noros
Super Neatza, 8 mai 2024. Prognoza meteo cu Ramona Olaru: Ploi și intesificări ale vântului în mare...
Super Neatza, 7 mai 2024. Prognoza meteo cu Ramona Olaru: Vreme caldă, dar instabilă
Video recomandate
Video
Citește și
Efectele secundare ale pierderii rapide în greutate. La ce poți să te aștepți atunci când slăbești brusc Catine.ro
De ce gemenii Victoriei Ruffo au ales să stea departe de lumina reflectoarelor. Ce relație au cu mama lor Happy Channel
Ce făceau doi români pe un drum de țară din Anglia. Au fost blocați de localnici și apoi condamnați Libertatea.ro
Rareș Bogdan, despre alegerile pentru București: „Se vor câștiga cu sub 30%”. De ce nu exclude... Ziare.com
Revenire de senzaţie a unuia dintre „Rockefellerii României”! Decizia importantă luată de milionarul... AntenaSport
Carmen Grebenișan și Alex Militaru, discuții despre partaj după anunțul divorțului. Ce a dezvăluit vedeta:... Elle
În ce relații a rămas Vero Căliman cu Mirela Retegan, după ce a părăsit „Gașca Zurli”. „Fetița... Spynews.ro
Carmen Harra a spus adevărul despre împăcarea dintre Anamaria Prodan și Laurenţiu Reghecampf! „Amândoi s-au... BZI
Este vestea momentului despre marele maestru: Medicii au explicat care este starea lui Florin Piersic BZI
Motivul pentru care Selly nu își mai cumpără haine de lux Antenastars.ro
Brioșe cu mascarpone și rubarbă. Desert simplu, de sezon HelloTaste.ro
Titi Aur, despre cel mai mare pericol pentru şoferii la volan: "E mai rău ca alcoolul. Ar trebui interzis" Antena3.ro
5 branduri de mașini cu cele mai fiabile motoare. Ce vehicule au impresionat useit
Horoscopul zilei de 18 mai 2024. Gemenii sunt sfătuiți să-și împartă sarcinile. Află ce se întâmplă cu... Catine
Noi restricții de trafic în București weekendul acesta Wall-Street
Ben Affleck și Jennifer Lopez, la un pas de despărțire? Problemele conjugale ies la iveală Kudika
Motivul pentru care bagajele roşii au prioritate la urcarea în avion. Explicaţia te va da pe spate Playtech
Florin Salam, din nou în mijlocul unui scandal de proporții. De ce este acuzat manelistul Redactia.ro
Un african vorbeşte despre şocurile culturale trăite după ce s-a mutat în România. "Aproape mi-am sunat... Observator
Condimente pentru sănătatea creierului. Efectele asupra funcțiilor cognitive MediCOOL
Tort cu două tipuri de mousse, unul de ciocolată și altul de căpșuni HelloTaste
FOTO. Apariția incendiară a cele mai sexy jucătoare de volei din lume ProSport
Calcul complet. Ce pensie va primi un român, dacă are o vechime de 35 de ani de muncă Gandul
Acest bărbat a fost dat dispărut în 1998, la vârsta de 19 ani. Ireal unde a fost găsit, acum, în mai 2024 CanCan
Crioconservarea ovocitelor: ce este si ce presupune DeParinti
Jennifer Lopez și-a etalat abdomenul sexy în timpul unei sesiuni de dans. Cântăreața a început pregătirile... ZUTV
Cele mai bune telefoane Android cu senzor telefoto din 2024. Ce smartphone-uri au impresionat UseIT