Pentru un om care ajunge în atenţia publicului, modul în care se prezintă are o importanţă covârşitoare. De acest lucru şi-a dat seama şi Gina Pistol. Iar salvarea ei s-a numit Eniko Szanto.
Gina Pistol, în clipa în care a realizat că nu se mai poate descurca singură când vine vorba despre modul în care apare în societate - a cerut ajutor. Mai precis, şi-a luat un stilist. Unul mai special, care nu se ocupă numai de ţinutele ei. Ci de ea, în general, începând de la postură şi până la felul în care răspunde la telefon. Gina are consilier de branding.
Pentru un om care ajunge în atenţia publicului, modul în care se prezintă are o importanţă covârşitoare. De acest lucru şi-a dat seama şi Gina Pistol. Iar salvarea ei s-a numit Eniko Szanto.
„Am apelat la un stilist personal pentru ca lumea in care ma invart eu imaginea conteaza foarte mult, un stilist personal inseamna cam 80%”, a spus Gina.
Modificarea de stil nu se face atât de simplu
„Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa cunosti omul sub toate aspectele lui si la locul lui de munca si la locul lui de joaca si la locul lui de realxare pentru ca asa e mai usor sa ii cunosti personalitatea. Următorul pas constă în trierea hainelor şi accesoriilor din dulapul clientului. Primele care zboară sunt piesele care nu mai sunt la modă şi nici nu vor mai ajunge vreodată. Chiar dacă respectivul client nu debordează de entuziasm că-şi va pierde câteva dintre hainele la care, cel mai probabil, ţine enorm. Căci altfel nu le-ar fi păstrat”, a explicat Eniko Szanto.
Revenind la relaţia dintre client şi stilistul său, aceasta nu trebuie să fie de vasalitate. Adică stilistul porunceşte, iar clientul execută. Pentru ca totul să funcţioneze, ambele părţi trebuie să-şi asculte argumentele şi să ajungă la o soluţie comună.