- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Noua grila de primavara a Antenei 1 vine cu o premiera in digitalul romanesc: serialul Sacrificiu, produs de Ruxandra Ion, va fi disponibil integral pe baza de abonament pe canalul de youtube, care are aproape 500.000 de subscriberi.
Top 3 canale Antena 1 pe youtube in functie de subscriberi:
1. iUmor: 1,7 milioane de abonati: https://www.youtube.com/channel/UCLX_Uieu2QfoAW8MYRE181g
2. Antena 1: 1,5 milioane de abonati: https://www.youtube.com/user/Antena1AntenaTVGroup
3. Next Star: 1,2 milioane de abonati: https://www.youtube.com/user/NextStarA1
Alte 12 canale Antena 1 au intre 200.000 si 800.000 de subscriberi si inca 5 au intre 50.000 si 200.000 de abonati.
Cand am inceput munca si am format Digital Antena TV Group in 2012 am pus pe hartie urmatoarea strategie: dezvoltarea unor verticale de continut care sa atinga cat mai multi oameni, care vor putea face astfel cunostinta cu continutul Antenei 1. YouTubeul, cea mai mare platforma de consum video, a fost pe lista de prioritati. Drumul nu a fost usor, pentru ca ne-am lovit de tot felul de prejudecati, dar Digitalul AG si-a vazut de treaba si acum bilantul este pozitiv din toate punctele de vedere. In cadrul departamentului editorial exista o echipa dedicata dezvoltarii canalelor si distributiei continutului pe youtube.
Deoarece Antena TV Group este partener oficial youtube, cu oameni prezenti la workshopurile din strainatate si care au trecut examenele de certificare, tool-urile de administrare au devenit din ce in ce mai complexe, astfel incat in acest moment putem anunta o premiera pentru un publisher TV din Romania pe youtube: un serial romanesc va putea fi urmarit integral, pe baza de abonament platiti, pe youtube. Este vorba despre Sacrificiul, care va reveni pe ecranul televizorului pe 12 si 13 februarie, cu o noua serie. Primele doua episoade vor fi gratuite pe youtube, iar de la al 3-lea fanii se pot abona si vor avea la dispozitie integral inclusiv seria 1, care cuprinde 28 de episoade.
Publicul Antenei 1 pe youtube este echilibrat, 52% masculin, 48% feminin, iar varstele celor care consuma continutul sunt fix audientele tintite pe TV:
Digital Antena TV Group este unul dintre principalii jucatori online din .ro, un publisher solid pentru partenerii de publicitate online. Departamentul Data Management Center, prin care analizam datele si le eficientizam, are o mare expertiza in programatic si a creat proiecte speciale de la A la Z cu rezultate excelente. Din acest an, Digital Antena TV Group are in portofoliul de sales cele mai importante siteuri culinare, www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.reteteculinare.ro, precum si siteul de informatii auto: www.cars.ro.
Nu in ultimul rand, cea mai importanta platforma video din .ro, www.antenaplay.ro, este un produs dezvoltat 100% de Digital Antena TV Group, un produs de calitate, disponibil pe toate deviceurile intr-un format premium, care gazduieste feed-urile live ale televiziunilor Antena TV Group, arhiva showurilor si mult continut care nu se vede la TV. Despre Antena Play intr-un articol viitor.