Cele doua stiluri de pantofi din care isi poate alege pentru inceput, sunt :
Basket II - Pantoful este inspirat din meciurile de basket de odinioara si este relansat in forma pe care o avea in 1971, avand doar cateva mici ajustari.
First Round - Silueta originala a acestei ghete inspirata tot din jocul de basket, a fost admirata prima data in 1987 si este relansata acum, pastrand acelasi profil cu guler inalt si ingrosat si aceeasi flexibilitate caracteristica.
Dupa ce designerul (consumatorul) isi finalizeaza produsul pe iPad si isi plateste propria creatie, comanda este trimisa catre fabrica, unde produsul este asamblat.
Dupa aproximativ 6 saptamani de la plasarea comenzii, persoana este notificata prin email ca isi poate ridica perechea de pantofi unicat din magazinul PUMA. Puma Creative Factory- va deveni un program permanent incepand cu luna noiembrie in magazine PUMA selectionate.
Lansarea online este planificata pentru inceputul anului 2011 doar in anumite tari. Pretul unui astfel de pantof va fi de aproximativ 120 Euro pentru modelul First Round si 100 de Euro pentru modelul Basket II. Ambele modele sunt disponibile in gama de marimi 3-13 UK (35.5 - 48 Eur).
Programul va fi lansat in Romania in magazinul PUMA Afi Cotroceni la sfarsitul lunii noiembrie
"Am petrecut o zi speciala in Fabrica de Creatie alaturi de prietenii nostri Andi si Laurentiu (Guess Who) pe care i-am invitat sa se joace cu o multime de materiale , texturi si culori, pentru ca in final sa obtinem 20 de pantofi , fiecare cu povestea lui , unul mai aratos decat altul. Pantofii vor fi prezentati pentru prima data la petrecerea noastra "PUMA CREATIVE FACTORY", urmand ca ulterior sa producem o editie limitata ce va purta numele celor doi ambasadori PUMA. Va invitam pe www.puma.com/creativefactory sau http://www.facebook.com/Puma , unde o sa puteti urmari cum se desfasoara povestea noastra ", ne-a spus Adina Militaru, Marketing Manager PUMA Romania.