Adolescenții se plicitisesc repede, iar Facebook se pare că nu face suficient de multe schimbări încât să le mențină viu interesul celor mai tineri utilizatori.
De-a lungul anilor, au apărut mai multe studii care atestau că media de vârstă a utilizatorilor de pe Facebook a crescut. Cu alte cuvinte, în timp ce părinții multora dintre noi au devenit activi pe cea mai populară rețea de socializare, adolecenții au migrat către alte rețele de socializare mai hip și trendy. Între timp, Facebook a încercat să fure funcții din Snapchat și să modernizeze modul de funcționare al Instagram cu scopul de a-l face mai atrăgător.
eMarketer este cea mai recentă companie care a publicat un raport referitor la interesul descrescător al tinerilor pentru Facebook. Aceeași insituție s-a aruncat și la câteva previziuni referitoare la același trend îngrijorător pentru compania lui Mark Zuckerberg. În contextul în care eMarketer nu a făcut niciodată în trecut astfel de afirmații, informațiile publicate de ei au toate motivele să fie ancorate în realitate.
Ca referință, întregul raport face referire la persoanele cu vârsta între 12 și 17 ani, indivizi care sunt foarte influențabili și care, prin prisma părinților, încep să aibă o putere de cumpărare. De aceea, este foarte important să-i câștigi ca utilizatori pe o rețea de socializare.
Vezi de ce adolescenții nu mai au pic de încredere în Facebook!https://playtech.ro/2017/interesul-adolescentilor-facebook-snapchat-instagram/