Anul trecut, cei de la Facebook au introdus un design mai aerisit, cu imagini si filme mai mari in News Feed, doar ca acum sa revina asupra lui.
E foarte probabil să vă aduceţi aminte că, la începutul lui 2013, cei de la Facebook au introdus un design similar cu formatul de mai sus. Era o schimbare revoluţionară faţă de modul în care a arătat News Feed-ul în ultimii 5-6 ani şi, în acelaşi timp, era un experiment curajos pentru compania lui Mark Zuckerberg. Din acel moment, mulţi dintre noi am început să vedem imagini şi clipuri mai mari în News Feed. Accentul era pe imagini şi orice alt tip de conţinut vizual introdus de prietenii voştri.
De câteva săptămâni, încercăm să ne obişnuim cu un alt News Feed, în care culoarea albă domină mai mult şi textul pare să vină înaintea pozelor şi clipurilor video. Se pare însă că există o motivaţie foarte clară pentru revenirea la nişte practici ce nu par foarte moderne în materie de design. Prin intermediul unui oficial al companiei, aflăm că ideea de conţinut sub formă de carduri a ajuns să fie aplicată datorită sistemelor prin care cei mai mulţi utilizatori accesează platforma. Totul a fost motivat de diagonala ecranului a multora dintre utilizatorii de PC ce intră pe Facebook. Julie Zhuno a explicat că ,,aranjamentul hyper-vizual” anterior era ineficient pe netbook-uri şi alte PC-uri cu ecrane mici. De multe ori, era vizibilă doar o singură postare o dată, caz în care devenea foarte incomod scroll-ul de la mouse sau de la trackpad.
Citeste AICI continuarea articolului!